Wat super dat het er zo goed uit ziet zeg, en fijn dat jullie zo heerlijk lang mochten gluren! Zo fijn als ze er echt de tijd voor nemen!
En je voelt 'm al! Superleuk! We lopen zoals je al eerder zei aardig gelijk op! Ik voel 'm ook al een paar weken, ook supervroeg maar ja... ook voor mij is het de tweede en ligt ook bij mij de placenta achter.
Hier verder alles so far so good, al hebben wij geen nekplooimeting gedaan. Wel hebben we een geslachtsbepaling in de planning, op 31 mei, onze 2e trouwdag. Dan zijn we 16+3... hopen dat we het kunnen zien! (Bij Elias wist ik na zes en een halve week heel zeker, dit is een jongen, en vond het een heerlijk gevoel) Statistisch gezien wordt het een jongen, al denkt mijn omgeving een meisje maar ik wil het zo graag zeker weten, ik ben heel blij dat ik zwanger ben maar heb er nu helemaal geen gevoel bij en vindt dat zo moeilijk! Wanneer we het geslacht weten kan ik het kleintje een naam geven en hopelijk dat het dan wat echter wordt allemaal...
Heb jij al een gevoel over het geslacht, en zijn jullie al met namen bezig? Ben ook wel benieuwd naar je officiële uitslag inderdaad, kans van .... etc.
Liefs!