Blubber-, crepepapier- en lege ballon buiken !!!!

Hoi Mama's,

Vandaag werd ik weer even verrast op mijn werk. Ik moest het  nieuwe veiligheidsvest ineens laten aanpassen/aanmeten. Weet ik veel,.. ben net pas weer een paar dagen aan het werk dus mij was die informatie nog niet ter oren gekomen.
Ik dus met mijn collega's er heen.

Ik moest, omdat ik op dat moment de enige vrouw was, alleen een kamertje in waar een jonge vent stond met een meetlint om zijn nek. Ik moest mijn jasje uit doen en na hier en daar wat opgemeten te hebben moest ik ook mijn shirt uit

Normaal, en nu nog steeds hoor, heb ik daar helemaal geen moeite mee. Maar toen schoot ineens mij het beeld door het hoofd dat mijn buik toch niet meer is zoals hij was.

Hij is alweer erg geslonken, maar het lijkt wel of ik een buik van crepepapier heb!
Of beter gezegt een oude, flink opgeblazen en daarna leeggelaten ballon print
Ik ben na mijn zwangerschap te snel alle kilo's kwijtgeraakt (24 kilo) en had een extreem grote buik, nou dan weet je het wel!

Hopelijk heb ik van de zomer weer het een en ander (redelijk) in model en durf ik weer met een gerust hart een bikini aan

Voor alle blubber-, crepepapier en lege ballonbuiken... Succes met weer "in shape"
komen voor de zomer!

Groetjes!

Esmé mv Kay

hahaha die foto...

ik heb n flinke pens nog zitten... en daarom heb ik me zondag op een sportabbonement getrakteerd!!!
Ik ga fitnissen..er staat ook n powerplate...dus weg trillen die kilo's.
Ben 23 kilo aangekomen en ze nog lang niet kwijt..(tenminste, moet er nog 10 kwijt)

Ben al niet slank, maar als ik straks maat 44 weer terug heb ben ik erg blij!!!
En dan ga ik natuurlijk voor meer kilo's eraf!

Op naar een strakker zomerbuikje...

Ik zat na de bevalling mooi onder mijn oude gewicht (dat zegt echter niets over de strakheid van mijn buik, die is ver te zoeken) maar ik heb er in de loop van de tijd weer een aantal kilo's bij aan gegeten. Dus ik ben ook aan het lijnen.
Sporten is voor mij geen optie want als ik ergens een hekel aan heb.

Sandra mv Nick en Tess

Hi dames,
Ik ben er ook nog lang niet, ik kom er net achter dat ik bijna mijn oude broek weer aankan.
Hij zit nog wel heel erg strak en krijg het bovenste knoopje nog niet dicht. Ik was tijdens de zwangerschap twintig kilo aangekomen. Ook is mijn buik weer ietsjes geslonken, en is mijn striae verbleekt.
Ik denk nog een paar maandjes en dan zullen een aantal broeken vast wel weer passen.
Ik heb de droom opgegeven om ooit weer in 38 te passen, maar ik denk dat ik de 42 straks weer makkelijk aankan.
Ik sport ook helemaal niet, ik ben daar echt veel te lui voor.
Ik loop wel ieder dag naar het dorp, is heel dichtbij dus dat scheelt ook weer.
X

hier ook nog 1... ik ben nu nog 3 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap maar ja... ik heb en paar flubberbenen, een flubberkont en flubberbuik.
Ik doe regelmatig sit-ups maar helaas nog weinig resultaat. Mijn buikspieren zijn er wel maar omringt door een laag vet. Ik heb nu zón stepapparaat. Ik ga me daar nu druk mee bezighouden in de hoop dat die verfrommelde onderkant een beetje straktrekt, ha ha ha.

liefs
di silva

yep, hier ook....zucht
Ik ben nu nog steeds die 10 kilo van mijn zwangerschap niet kwijt.
Ik ga volgende week met een medisch dieet beginnen, want ik lijn me suf, maar er gebeurt werkelijk niks! Ik sport nu ook een tijdje al twee keer per week, dus mijn buikspieren trekken wel aan, maar ja, met al dat vet ervoor.....zie je daar ook niks van!

Ik leef dus met jullie mee. Ik was een paar weken geleden in Thermae2000 voor een kuur-weekend en daar moest ik voor het eerst helemaal in mijn blootje....VRESELIJK!! Maar goed, die mw snapte het best hihi. nou ja, misschien wordt het ooit nog wat, maar een bikini is wel uitgesloten....

Meiden, succes allemaal!
Liefs Annet

Ja hoor hier flubbert ook alles nog, irritant, maar moet eerlijk zeggen dat het me nog niet zo lukt om er heel serieus iets aan te doen.
Moet toch wel binnenkort gebeuren want  loop nog steeds in een Noppies spijkerbroek rond. Zat 2 jaar geleden na een paar maanden Weight Watchers ontzettend  lekker in mijn vel, vind het een suffe bedoeling maar misschien toch mezelf maar gaan aanmelden.
Succes met jullie flubbers!!
groetjes Danielle.

Oh, ja iemand gisteren de top zoveel van dikkerds op SBS6 gezien, voelde me even heerlijk slank hahaha!!

Terug
Bovenaan