Blubber-, crepepapier- en lege ballon buiken !!!!

Hoi,

Ja, ook ik voelde me superslank na die beelden op SBS6 gisteren...Heerlijk om me zo ( ff ) te voelen.

Ik ben m'n buik bijna helemaal kwijt maar die verdomme brede heupen en dikke bovenbenen, ik word er soms echt hopeloos van...

maar het komt allemaal wel ( een keer hihi ) goed....

Groetjes Marina.

Hier nog zo'n flubber. Ik was weer op gewicht van voor mijn zwangerschap, maar de feestdagen hebben zijn best weer gedaan...zucht! Het lukt me gewoon niet om die laatste net aangekomen kilo's er weer vanaf te krijgen en laat staan dat buikje!
Ik lijk wel een hangbuikzwijntje, inclusief strepenpatroon, hahahahha.
Eigenlijk kan ik er toch ook niet zo heel erg meezitten, dat flubberdewustky zit er toch voor een goed, lief doel toch? Ik noem het maar een babybuikje.....

Groetjes Hanneke

Ow erg hè! Hier ook zoon pudding-buik. Ik moet nog 9 kilo dan zit ik op het gewicht van voor de zwangerschap, maar ik begon al te zwaar, dus daar moeten ook nog eens 8 kilos vanaf.
Mijn zusje gaat in sept trouwen en ik wil heel graag dan op de 80 kilo zitten (nu min 17 kilo). Ik geef nu alleen nog borstvoeding dus erg hard mag ik niet lijnen, maar ja, ik zou natuurlijk wel al kunnen stoppen met lekkere dingen en meer gaan bewegen. Ik heb alleen zo'n hekel aan de sportschool. Over 6 weken ongeveer ga ik afbouwen met bv, dus als iemand nog een aanradertje heeft wat betreft een dieet. . .graag.
Weten jullie trouwens dat zilveren kruis 4 uur dieetadvisering vergoed in het basispakket? Misschien andere verzekeraars ook wel. Misschien een leuke opstarter.
Nou, tips zijn altijd welkom.
Nog 7 maanden en 17 kilo te gaan.
Liefs Phira

Ik heb nog net geen bord "pas op zwenkt uit" om mijn nek hangen, maar ja, nog 7 kilo's te gaan. Op zich ben ik niet echt superdik ofzo, maar toen ik 5 jaar geleden aan hert zwanger worden begon, woog ik 58 kilo. Toen was ik wel veel te licht, maar ik was ook erg fanatiek met sporten. Na alle hormoonbehandelingen en de zwangerschap woog ik op de top van mijn zwangerschap 86 kilo............Dank U! Ik wil graag naar de 65, ik weeg nu 72 kilo. En ja, elke vorm van stevigheid is nog ver te zoeken he!

O.ja, mijn oude garderobe zal ik dus ook weg kunnen geven, want ik ben (ja ja) van een maat 36 naar maat 44 (!!!!!!) gegaan en nu inmiddels weer 42. Moest lang wachten voor ik weer kon beginnen met sporten vanwege bekkeninstabiliteit en een dreigende hernia,maar nu ben ik weer in orde dus sport ik weer, zij het dan wel op standje bejaardengym, maar toch he!! Ik ben ook niet echt het type dat op een blaadje sla en een wortel kan leven de hele dag, ik let wel op dat ik niet teveel snoep enzo. Maar ik vind het wel belangrijk om mezelf niet te streng aan te pakken hihi.

haha, ik zat vanmiddag op m'n werk de reactie van monique te lezen over "pas op, zwengt uit'. Ik moest echt lachen, maar dat kan dan niet omdat iedereen denkt dat je hard aan het werk bent. Nu lees ik het weer en schiet ik weer in de lach.
Wat zijn jullie plannen dames. .
Gaan we er wat aan doen, of leggen we ons neer bij het 'feit' dat ieder kind je 5 kilo kost (erbij dus he).
Liefs Phira

Pas ook mijn kleren van voor de zwangerschap niet meer  
Mijn man keek net even onder mijn shirt, ik zat niet helemaal rechtop, en zei: het lijkt wel of je weer zwanger bent    Neem me steeds weer voor om weer te beginnen met afvallen, maar kan me er nog niet echt toezetten. Ben meer met die kleine bezig. Heb ook nog even geen fut om weer te gaan sporten. Voor de zwangerschap woog ik 58 nu denk ik 65 ofzo, durf niet meer zo goed te wegen.

Hier ook zo'n goed geïsoleerd laagje spieren hahahaha. Pfff ik ben inmiddels vanaf begin december weer 2x in de week anderhalf uur aan het fitnessen. Moet zeggen: het helpt wel wat (met name de conditie wordt wat beter), maar die flubber/blubber-delen zijn er moeilijk af te krijgen hoor...
Groetjes en sportze voor een ieder die gaat beginnen.
happyM. mv Tygo

Terug
Bovenaan