Bluh! ik word wanhopig....

Bluh, ik word inmiddels een beetje wanhopig.
Waarschijnlijk heeft Fiene echt ontzettend last van moeilijk boeren en daarmee ook darmkrampjes. na de voeding zit ze ruim een uur rechtop en ben ik bezig boertjes te laten komen. ze slaapt hierdoor ook moeilijk in. ze huilt veel want het zit haar enorm dwars.
we gebruiken al infacol en cinababy.
de ellende is begonnen toen ze drie weken was. ik heb toen wel zelf antibiotica gebruikt die samen kon met borstvoeding, zou dit ermee te maken kunnen hebben??

Daar zijn we al geweest toen ze 3,5 week was omdat we zagen tijdens de bevalling dat ze er misschien weleens last van zou krijgen. er zat een beetje spanning op een nekspier maar verder was er geen blokkade.
ik vraag me wel af of hij wat kan met dat boeren.

Daar zijn we al geweest toen ze 3,5 week was omdat we zagen tijdens de bevalling dat ze er misschien weleens last van zou krijgen. er zat een beetje spanning op een nekspier maar verder was er geen blokkade.
ik vraag me wel af of hij wat kan met dat boeren.

Zorg ervoor dat je eigen darmflora weer gezond wordt! Die is om zeep geholpen door de antibiotica.

Ik had het met Quintus ook omdat ik tijdens en vlak na de bevalling antibiotica heb gehad. Je geeft het door met je borstvoeding. Ik ben zelf aan de probiotica gegaan en Quintus ook. Binnen een week werden de klachten minder en nu na 2 weken heeft hij er bijna geen last meer van.

Terug
Bovenaan