Bluh! ik word wanhopig....

Hoi,

ook Wout heeft heel erg veel last van krampjes gehad. Boert ook heel erg slecht, vaak ook niet helaas. Het gaat nu gelukkig al stukken beter. Meestal nog maar een keer per dag (en soms ook gewoon niet) krampjes die dan goed te overzien zijn (al blijft het sneu voor het menneke).
Wij gebruiken sab simplex. Is in Nederland moeilijk verkrijgbaar maar wel te bestellen via internet. De verloskundigen en kraamhulp hier gaven aan dat het veel beter werkt dan de middeltjes die hier verkrijgbaar zijn en wij zijn er dus best wel tevreden over.

Succes ermee!

Natasja

Meid wat een ellende. Ik zou zo gauw geen oplossing weten, maar leef wel met je mee. Met onze oudste hebben we ook heel wat huilbuien moeten doorstaan...
Is het een idee om haar lekker bij je te houden in deen knoopdraagdoek? In de kikkerhouding wordt het buikje automatisch gemasseerd en jouw lichaamswarmte helpt haar ontspannen.

Veel Sterkte!

Meid wat een ellende. Ik zou zo gauw geen oplossing weten, maar leef wel met je mee. Met onze oudste hebben we ook heel wat huilbuien moeten doorstaan...
Is het een idee om haar lekker bij je te houden in deen knoopdraagdoek? In de kikkerhouding wordt het buikje automatisch gemasseerd en jouw lichaamswarmte helpt haar ontspannen.

Veel Sterkte!

Terug
Bovenaan