• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

BMI, cupmaten en frustratie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook een BMI van 39 en een dochter van bijna 15 maanden. Bij ons was het met een half jaar gelukt en tijdens de zwangerschap weinig kwaaltjes gehad. Ik had op het laats alleen last van een hoge bloeddruk maar ik ben van mening dat het niet persee door overgewicht komt. Ken iemand die erg smal is en die had er ook last van. 
Ik werd er wel op geattendeerd dat ik niet meer als 4 kilo aan mochten komen maar ik ben juist afgevallen! Na mijn bevalling in totaal 10 kilo afgevallen 
ik zou er voor gaan als jullie wens zo groot is!
 
Bedankt voor jullie reacties!
Het is ook lastig, iedere zwangerschap is anders. Mijn vriendin met een BMI 35 heeft 3 gezonde kindjes gekregen zonder klachten en mijn andere vriendin met een BMI van 23 heeft alleen maar klachten nu. Het zegt ook niets.
Het is meer dat ik mij zo schuldig zou voelen als er wat met mijn toekomstige kindje zou zijn door mijn overgewicht.
 
Over 2 weken gaan wij naar de huisarts om erover te praten. Ik zie qua gewicht gewoon echt op een plateau en uiteindelijk kom ik daar wel weer doorheen zegt de diëtiste. Maar als het inderdaad langer zou duren om zwanger te worden, dan wil ik deze zomer toch graag gaan proberen.
 
Bedankt voor jullie ervaringen
 
Hier ook grote cupmaat (85H) en officieel overgewicht met 107 kilo en twee mega gezonde mannetjes gekregen. Wel veel last van bekken maar dat had mijn moeder (met gezond gewicht en cup B) ook.
 
Ik heb geen ervaring met overgewicht voor de zwangerschap.
Nu heb ik wel overgewicht.
Maar heb wel ervaring met grotere cup ik heb 90 f had ik al voor de zwangerschappen en nu 5 zwangerschappen verder nog steeds 90 f dus bij mij zijn ze nooit gegroeid tijdens de zwangerschappen.
Ik zou er gewoon voor gaan als ik jullie was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan