BMR-vaccin en Autisme: Amerikaanse rechtbank bevestigt de link

@ eefje: Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je een halve paracetamol geeft voor het enten en of en wat voor effect het heeft? Zelf ben ik  dus best bang voor die gruwelverhalen, maar wil ook niet dat mijn dochtertje de ziektes krijgt waarvoor ze ingeënt wordt... Dus ik vroeg me af wat een paracetamolletje op zo'n moment dan doet voor een kind?

Liefs,
Simone

Hallo
Ik ben van het voorjaarforum ik vind het eigenlijk allemaal een beetje vergezocht.Mijn zoon en dochter krijgen gewoon hun inenting ja daar kunnen ze even koorts van krijgen en akelig zijn maar die ziektes waar ze voor ingeent worden zijn gevaarlijker ze doen het echt niet zomaar en als dat gevaar geeft zullen ze dat nooit toestaan en in amerika zal de vaccinatie anders wezen dan hier waar iemand ook al zei 9 vaccinaties .Hier krijgen ze hoogts 2 vaccinaties per keer mijn zoon en dochter in ieder geval wel want hun vader komt uit afrika ze nemen alleen voorzorg voor de gevaarlijke kinderziektes die er zijn .Dus moeders maak je geen zorgen en zo kan je van alles wel horen en je eigen druk maken. Geniet van het moederschap het is iets moois en zwaar maar het is niet voor iedereen weggelegd. Ik kan jullie ook vertellen allebei mijn kinderen waren er bijna niet meer hebben ze allebei moeten reanimeren het zijn nou mooie gezonde kinderen.

Ik ben het er mee eens dat we in een maatschappij leven waar soms te veel informatie is, we zoeken alles op op het internet, maar kunnen van veel dingen niet achterhalen of het wel waar is. Dit is echter een nieuwsbericht, dus niet zomaar een mening van een zogenaamde deskundige op een forum ofzo... en je kan je niet overal zorgen over maken, dat is ook zo, we leven in een vervuilde wereld, en alles wat je eet bevat gif, je kan je kind niet overal tegen beschermen, maar ik vind wel dat je soms zelf ook even moet nadenken en niet altijd anderen (zoals de overheid) te laten bepalen wat goed is. het is wel jouw kind, en inderdaad, 9 prikken tegelijk is niet normaal, maar ik heb die Opera show ook gezien, en dat ging gewoon puur om de link tussen de BMR prik en autisme, en er werd gezegd dat er veel moeders zijn die na die prik hun kind hebben zien veranderen, en dat daar 1 op de 100 (!!!!) kinderen autisme heeft en dat de link sterk gelegd werd naar die prik...

En ook in Nederland gebeuren die dingen, ik ken zelf ook iemand die dus na de polioprik de rest van zn leven in een rolstoel zit als kasplantje... en die ouders hebben daarna geen van hun kinderen meer ingeent, wat ik ergens wel kan begrijpen, op dat moment maken de cijfers en kansberekeningen niet meer uit, jou kind is voor altijd 'weg' , het kind dat het daarvoor was komt nooit meer terug! En het is toch ook bizar dat er giftige stoffen zoals kwik in die prikken zit, om het houdbaar te houden!!!! Je zou denken, als de overheid weet dat iets gevaarlijk is, laten ze dat niet toe... nou ik kan daar met mn pet niet bij!!!

Ik ben niet tegen vaccineren hoor, maar ik vind, zoals met veel dingen in t leven, dat je soms wel even serieus ergens over na moet denken en de voors en tegens af moet wegen, en t niet gewoon zomaar doen omdat iemand zegt dat t moet... maar dat is mijn mening

typisch amerika, daar moet alles groot, 9 prikken, wie verzint dat.
Het kan best dat het hier in ned. ook voor komt, maar dan echt niet 1 op 100.
en het polio geval hierboven is dus een andere prik als de BMR, dus moeten we nu bang worden voor elke enting.?
een paracetamol voor de enting ?? je kan je kind ook ziek praten.

deze berichten maken een ouder onzekerder, mij niet iig, want ik vind het onzin.
Kan me voorstellen dat andere het wel serieus nemen, want de een lust wortels en de ander bonen. Oftewel een ieder heeft een andere mening ergens over.
De mijne is duidelijk lijkt me.
Dont be to seriues !!!

geniet van je kind (met inentingen)

gr. bambi
mama van lois 10--07-08

Terug
Bovenaan