BMR Vaccinatie

Hoi,

Ik moet over 1 week met Fabiënne vor de BMR.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Het blijkt dat ze hier meer last van hebben.

Groetjes Jolanda
 
Hoi Jolanda,

Wij moeten pas over 2 weken. Ze hebben niet meer last van de prik, maar als ze er last van krijgen kunnen ze hier inderdaad zieker van worden dan anderen. Maar tot nu toe hoor ik om me heen niets dan goede verhalen. Bij deze prik duurt het langer ongeveer 7 tot 10 dagen tot er symptomen verschijnen. Laat maar weten hoe Fabiënne erop heeft gereageerd. Gelukkig hoeven ze hierna niet zo veel meer......

Groetjes, Irene
 
Hoi Irene,

Nou de prikken zitten erop.
Deze waren voor Fabienne erg pijnlijk, vooral de prik in de bovenarm.
Ze is 2 dagen wat hangerig geweest en heeft meer geslapen, maar dit was ook weer te wijten aan het krijgen van een tandje.
Nu is ze gelukkig weer de oude en ons vrolijke meisje.

Groetjes Jolanda
 
Hoi Jolanda,

Onze dochter heeft gister de prikjes gehad. Allebei in de bovenarmen en de meningokokken deed geen pijn, maar de bmr wel. Nu maar afwachten hoe deze zich ontwikkeld in haar lijfje. Het kan 5-12 dagen duren voordat er verschijnselen zich kunnen voordoen. Net nu ze ook nog kiesjes krijgt.......

Het kan dus zomaar zijn dat ze wat ziekjes wordt tijdens kerst, maar dat maakt ons niets uit.

Groetjes, Irene
 
Ik stel die prik altijd uit tot ze iets groter zijn. Dan kunnen ze het beter aan vind ik zelf. Als ze klein zijn weten ze niet goed wat hen overkomt en zijn ze nog zo gevoelig. Ik vind het een heftige prik en ik doe hem pas rond 2 jaar. Wat het CB er van vindt? Maakt me niks uit. Die vinden toch dat je het zo snel mogelijk moet doen. Zo vonden ze ook dat ik een inenting moest toen Sven wat verhoging had, ik zei dat ik niet wilde omdat Sven een heel verleden heeft met oorontsteking en ik wilde eerst die verhoging afwachten. Vond de wijkverpleegkundige wel wat apart. Maar ik had wel gelijk, 3 dagen later had Sven meer dan 40 graden en weer een flinke oorontsteking. Moederinstinct is meer waard dan het advies van het CB.
 
Terug
Bovenaan