BMR

Hoihoi,ik wilde van jullie weten hoe een kindje reageert op zijn inenting BMR..dit omdat wij op vakantie gaan en ik de keus heb om Mika wel of niet ermee in te laten enten omdat de kans bestaat dat hij ziekjes word.Bij de GGD zeiden ze me na te vragen aan ouders(via CB) hoe babies er over het algemeen op reageren..? Erg koortserig..of juist een beetje hangerig..en ik weet dat het per kind verschilt :)
Grt Inge
 
hoi inge,

esmee heeft er helemaal geen last van gehad. wel even huilen bij het prikje, maar daarna (zelfs nog voordat ze aangekleed was) was ze al weer stil en niks aan de hand.
ook geen last van koorts oid.
maar ook ik weet dat dat per kind verschilt.

waar gaan jullie naar toe op vakantie?
alvast een fijne vakantie gewenst

x aafje
 
hoi inge,

esmee heeft er helemaal geen last van gehad. wel even huilen bij het prikje, maar daarna (zelfs nog voordat ze aangekleed was) was ze al weer stil en niks aan de hand.
ook geen last van koorts oid.
maar ook ik weet dat dat per kind verschilt.

waar gaan jullie naar toe op vakantie?
alvast een fijne vakantie gewenst

x aafje
 
Hoi Aafje...wij gaan pas over 3 maanden naar Bali..(jaaaa de meningen zijn erover verdeeld)..
Ik ben bestijds met informeren want ik wil niet eenmaal daar voor raadsels staan. Het probleem is alleen dat Mika 6 mnd moet zijn om zijn BMR te kunnen krijgen..mika is de 22e januari geboren en dus de 22e juli is ie een half jaar...wij gaan de 25e juli naar Bali..bij de ggd zeggen ze dat hij hem niet persee moet omdat wij niet rond gaan trekken en hij nog niet mee eet etc..ik geef hem dan als het goed is ook nog de borst.
De kans bestaat dus dat Mika in bali ziek kan worden van die inenting..alleen ja..hoe ziek? En welke keus ga ik dan maken?
X Inge
 
das wel een lastige keuze ja die je maakt.
hoe reageerde hij op de hielprik?
en is hij snel ziek?
de.nk dat je daar ook wel een klein beetje kan aflezen hoe hij op de prik zou reageren.

het zou ook niet mijn keus zijn, met zo'n kleintje zo'n verre reis maken, maar iedereen zijn eigen keus.

wij gaan naar belgie ;-).

xx
 
das wel een lastige keuze ja die je maakt.
hoe reageerde hij op de hielprik?
en is hij snel ziek?
de.nk dat je daar ook wel een klein beetje kan aflezen hoe hij op de prik zou reageren.

het zou ook niet mijn keus zijn, met zo'n kleintje zo'n verre reis maken, maar iedereen zijn eigen keus.

wij gaan naar belgie ;-).

xx
 
Zijn hielprikje vond ie niet leuk maar was er niet echt ziek van..ik weet niet of hij snel ziek is..tot nu toe nog niet ziek geweest.

We zien het wel hihi..

XX
 
Ik snap de vergelijking met de hielprik absoluut niet mamavanesmee?
Bij de BMR wordt virus íngespoten das wel wat anders dan bloed afnemen! Bij de BMR is het in dit geval ook nog (gedeeltelijk) levend virus, wat dus ook gelijk het verschil maakt met de andere entingen... Mijn zoontje heeft er niet overdreven op gereageerd, maar vind het moeilijk om hier een zinnig advies in te geven. De verschijnselen zijn ook niet direct na de enting maar 5-10 dagen nadien.
Ik zou de afweging maken of hij zonder die enting in Bali besmet zou kunnen raken met Bof mazelen of rode hond (moeten ze je bij de GGD wel kunnen vertellen lijkt me) zoniet en zeker in combi met bv wat je zelf al aangeeft zou ik hem eerder na die tijd geven. Hoe lang blijf je ook alweer?

Groetjes Sas
 
Terug
Bovenaan