Bobike fietsstoeltje

Wie van jullie heeft een Bobike voorop- fietstoeltje?
Ik heb een heerlijke fiets maar ben niet tevereden over dit stoeltje...
Aantal punten:
Ik vind het jammer dat de rugleuning niet langer is, tot dr hoofdje bijvoorbeeld.
De zijkanten zijn vrij laag, dus scheefhangen....
Er zitten geen beschermertjes aan het tuigje zodat ze altijd iets met een kragje aanmoet omdat anders die bandjes in dr nek snijden
Ze kan erg onderuit gaan zitten omdat de sluiting voor het stoeltje zit...
Onze dochter heeft vrij kleine voetjes en de riempjes kunnen niet strak genoeg om dr voetjes vast te zetten...

Ben ik de enige met deze ervaring??

Liefs L81

Hoi! Tja, ik kan je niet echt helpen, want mijn dochterje (10 mnd) zit heerlijk in het stoeltje. Haar hoofdje hoeft niet ondersteund te worden door het stoeltje, lijkt me ook niet fijn met hobbels. Ze heeft meestal een jasje aan, waardoor de bandjes niet snijden. Volgens mij kun je daar wel zachte dingen voor kopen die erover kunnen? Haar voetjes blijven ook niet altijd op de steunen zitten (gaan nog onder elastieken door), maar is op zich geen probleem, er kan niks gebeuren. Ze zakt ook niet onderuit ofzo.

Misschien andere moeders met tips over andere merken?

Heerlijk trouwens, dat fietsen. Ze vindt het helemaal geweldig, vooral als het waait. Gaat helemaal gillen,

mama van Maaske

hoi,

bij mij een beetje hetzelfde, voetjes schieten er steeds uit, zal wel beter worden als ze schoentjes aan heeft hop ik.
Mijn dochter zakt ook heel erg achterover. Helemaal op mijn opoefiest dat stuur staat al wat gekanteld en dan ligt ze er bijna in ipv zitten.
Ik denk alleen dat het met andere stoeltjes niet heel veel beter gaat zijn.

groetjes Elke

Lukas gaat er inderdaad wel scheef in hangen ja. En ook de riempjes zijn niet even fijn. Maar verder ben ik best tevreden over het stoeltje moet ik zeggen . De voetjes onder de riempjes en een jasje aan en hij vindt het heerlijk. Ik begrijp je dus wel, maar ik weet niet zo goed of je iets aan die dingen kan doen.....

Om die redenen heb ik een gmg stoeltje aangeschaft. Mijn dochter zit geen seconde stil en zit in een Bobike stoeltje zo naast het stoeltje!! GMG heeft ook armleuningen, hierin zit ze perfect en recht.

Ik heb ook een gekregen GMG stoeltje, want ik heb geen bobike-centjes. Had deze trouwens ook al bij de eerste en ben er super tevreden over; Chloë zit er prima in.
Ik zou alleen wel een mama-fiets willen, want ik pas niet tussen het stoeltje en het zadel.

hee hallo,

Ik wil niet vervelend overkomen maar is het niet zo dat je kindje eerst goed moet zitten voordat je hem of haar in het stoeltje zet. Als het goed is gaan ze dan niet hangen..

Ik heb zelf ook een bobike stoeltje voor en ben het met je eens dat de leuning te laag is en de sluiting ook niet optimaal is..

Groetjes Bianca mv Thijn 28-12

quote: bianca en thijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 15:06:16'));

hee hallo,

Ik wil niet vervelend overkomen maar is het niet zo dat je kindje eerst goed moet zitten voordat je hem of haar in het stoeltje zet. Als het goed is gaan ze dan niet hangen..

Ik heb zelf ook een bobike stoeltje voor en ben het met je eens dat de leuning te laag is en de sluiting ook niet optimaal is..

Groetjes Bianca mv Thijn 28-12

Maar ondanks dat je kindje goed kan zitten kan het als nog door al dat gehobbel onderuit zakken, toch?! Lijkt mij tenminste hoor...

Terug
Bovenaan