Bobike fietsstoeltje

Je komt niet vervelend over Bianca maar onze dochter staat, kruipt en zit als de beste (is bijna 11 mnd).
Ze zit gewoon niet stil en gooit af en toe dr hoofdje naar achter om mij te zien heel leuk maar dan schuiift dr kontje dus naar voren en hangt ze in dr stoeltje! Ook door de hobbels verschuift ze steeds wat.... Ik moet dus per rit ( van niet langer dan een uur) zo 4 a 5 keer rechtop zetten!
Maar ik ben blij te horen dat er meer zijn met deze ervaring!

Liefs L81

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 15:11:39'));

quote: bianca en thijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2007 15:06:16'));

hee hallo,

Ik wil niet vervelend overkomen maar is het niet zo dat je kindje eerst goed moet zitten voordat je hem of haar in het stoeltje zet. Als het goed is gaan ze dan niet hangen..

Ik heb zelf ook een bobike stoeltje voor en ben het met je eens dat de leuning te laag is en de sluiting ook niet optimaal is..

Groetjes Bianca mv Thijn 28-12

Maar ondanks dat je kindje goed kan zitten kan het als nog door al dat gehobbel onderuit zakken, toch?! Lijkt mij tenminste hoor...

Heej Issy,

Onderuit zakken kan idd wel maar scheefhangen zou eigenlijk niet moeten kunnen als ze goed kunnen zitten. Als het goed is zijn de spiertjes sterk genoeg.

Ik doe nu voortaan een handdoek tussen de sluiting. Dan zakt Thijn niet onderuit..

Groetjes Bianca

hoi hoi,
ik vind het wel een fijn stoeltje, alleen wil mijn zoontje mij ook af en toe zien en gooit dus ook zijn koppie naar achter(wat wel erg lief is), maar zakt dan ook klein beetje onderuit.en hij zit af en toe ook een beetje scheef erin terwijl hij goed kan zitten.
maar voor de rest geen probleem, en met die riempjes moet je echt schoentjes aan doen, dan blijven de voetjes goed zitten, wij hebben ze ook op het strakste stand gezet.doei doei.groetjes Daan.

hoi hoi,

hier ook een bobike en geen klachten!!!
aaron wil mij wel eens zien en dan ga ik met mijn hoofd even naast hem en dan is het goed.
met een jas aan kan hij haast niet meer schuiven en als ik hem schoenen aandoe dan gaan de riempjes ook niet meer open,met sokken inderdaad wel,maar ja er kan toch nog niks gebeuren met die voetjes dus dat vind ik niet heel erg eigelijk...

groetjes nienke (trotse moeder van aaron 24-11-2006)

He hoi,
Wij hebben sinds kort ook de bobike fietsstoel (voor).Maar wat je schrijft herken ik wel, gister toevallig heb ik bij de fietsenwinkel een setje beschermertjes gekocht welke je om de bandjes heen schuift. (€6.50)
Wij waren eigenlijk opzoek naar een stuurtje...ik zag dat ons dametje met haar handjes omhoog zag en niet goed bij het stuur kon. Nu is er ook van bobike een standaardje met een rubber kussen dat je er bij kunt plaatsen...mochten ze in slaap vallen dan het hoofdje er op rust...dit hebben we er nu eraf gehaald   (het rubberen kussentje) en ze heeft dan nu een eigen "stuurtje".
Hopelijk heb je er wat aan.

Succes Miranda

Thnx Miranda daar heb ik zeker wat aan!
Ga vanmiddag meteen naar de fietsenwinkel!
Zag gister toevallig zo'n stuurtje op n fiets met bobike stoeltje staan!

Liefs L81

Terug
Bovenaan