Bodey krijst!! dagelijks van "krampjes", soms wel uren lang. Naar extra care?

Koemelkallergie of intollerantie? Dan laten ze ook alle symptomen zien van krampjes. En als het wel krampjes zijn kan Sab simplex een oplossing zijn, druppeltjes onder de fles doen en hoppa. De piek van krampjes ligt inderdaad rond 6 weken. 
 
Sab simplex blijkt een duits product te zijn. Niet zo gemakkelijk te vinden of the bestellen in Nederland.
Bodey "krijst" meestal alleen in de avond/nacht, na de voeding. s'ochtends en s'middags doet hij het vrij wel goed. Dus ik denk niet dat het een onsteking is.
 
Ik had dit ook mn zoontje heeft hierdoor 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik gebruikte op aanraden van de kraamzorg nutrilon omneo. Met sab simplex En dit was dus het probleem ik gebruik nu nutrilon standaard met sab simplex en ik heb een compleet ander kind. Hij is vrolijk krijst niet meer en slaapt de nacht in 1 keer door van 22.00 tot 06.00
 
Wij zij ook gedeeltelijk overgegaan op extra care met normaal. Ze krijgt nu 4 scheppen normaal 2 extra care. Ze is nu 3.5 maand. Wij merkten na ongeveer 4 dagen gebruik verschil en zijn ook begonnen toen ze ong 2 weken was.
 
Krampjes met deze leeftijd is helemaal niet gek, die darmpjes zijn deze voeding niet gewent na al die maanden in jouw buik! Mijn zoontje had aan het einde van de dag krampjes in zijn buik.. ik ben gestart met probactiol druppeltjes in de ochtend fles en geen last meer gehad van krampjes!

Oeps zie nu pas dat dit een hele oude topic is ?
 
Terug
Bovenaan