BOEHOE!!! (even heel zielig zijn!!)

Het is te schandalig voor woorden, en ik schaam me er verloren voor. Het is helemaal niet nodig, weet ik ook wel, en niemand hoeft iets goed te praten. Maar met dank aan 3 keer een 9-ponder uit 3 keer een keizersnee heb ik sinds de plukdag van Job 18 augustus al 4 keer gehoord;

Wat leuk! ben je alweer zwanger? Of Hoe lang moet je nog? Of: de hoeveelste is het?

Boehoe, boehoe, boehoe!!! Het was me al pijnlijk duidelijk dat mijn buik de strijd tegen 3 zwangerschappen heeft verloren, maar dit is heel erg hoor. Het ergste is nog wel dat ik donders goed besef dat zelfs na een intensieve anorexia-kuur ik alleen maar veel kilo's kwijt ben maar niet die buik die 4/5 maanden zwangerschap suggereert....
Zou er een complex van krijgen zeg!

ook ik ken het gevoel, helaas!

Na Merel's zwangerschap had ook ik een 4/5 maanden zwangerbuik en kreeg daar soms reacties op of ik zwanger zou zijn...heeeeel frustrerend!
Die buik is wel wat geslonken maar nooit helemaal, toen ik vorig jaar zwanger werd van Thomas kon ik er eindelijk mee pronken en eventjes niet dat men het dacht.

Na zijn zwangerschap was de grote vriend (not) weer terug.
Draag strakke onderbroeken, dat camoufleert gelukkig wel iets.
En ben begin september gaan afvallen, heb ook overgewicht na 2 zwanherschappen en was het beu!
Inmiddels telt de weegschaal 11 kilo lichter en merk dat mijn buik wat platter word!!!!

Je bent nog niet zo heel lang geleden bevallen dus dingen hebben ook z'n tijd nodig!!
Thomas is 7.5 maand en zijn zwangerschaps kilo's ben ik kwijt.

Ik zal ook nooit meer mega slank worden met een platte buik, maar ik hoop dat met de kilo's die eraf gaan ook die buik platter word.
Ik heb hoop.

Esme, die praatgroep is een prima idee! ;)

AAAhhh arme donders, (zegt zij die nu nog een ferme volle rechtvooruitstaande, hele stevige en gespannen buik heeft...) hihi

Over poosje sluit ik me vast en zeker ook aan!

tja.... die buik.... zeker na de derde (Lot is nu bijna 12 weken) is ie niet meer echt wat je noemt mooi!
Maar er zijn wel drie hele mooie kinderen uit gekomen, uit die buik ;)
Toch mag ik mezelf ook wel wat verwijten in deze, de buikspieroefeningen doe ik ook niet echt trouw moet ik zeggen, dat zou ook helpen denk ik.
Vraag me af of ik echt nog ooit in bikini ga.... al vind ik een badpak ook niet echt mijn ding haha.
In deze gaat de opmerking: komt goed!, ook niet echt op... zo strak als ie was, wordt ie nooit meer natuurlijk (behalve bij Esmé misschien ;)
Liefs, Noor

Boehoeoeoeoe, toen ik 17 was (en toen was ik niet maatje 36, maar toch nog wel een mooie tiener) stond ik in de bus (met m'n winterjas aan). Het was super druk, in ik stond echt naast de chauffeur. Pakt die man z'n microfoon en vraagt: "wil ierdereen z'n buik even inhouden, dan kunnen er nog meer bij". Vervolgens kijkt ie mij aan: "Tsja, dat geldt natuurlijk niet voor u mevrouw"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HUUUUUUUUUUUUUHUHUHUHUHUHUH
Sindsdien heb ik dus ook een buik-complex!
(en geloof me, ik had alleen een dikke jas aan, en m'n buik was nog prima!)
Maar nu moet ik toegeven, dat het steeds lastiger word m'n buik zo in te houden dat het lijkt of ie niet zo dik is..... Dus ik voel met jullie allemaal mee!
Lief Nelleke

Terug
Bovenaan