Boek baby in een droomritme

Hallo Anouk,
Momenteel ben ik bij Stephanie Molenaar (schrijfster van dit boek) aan het afstuderen om Droomritmecoach te worden. 
Stephanie geeft vele online consulten (consulten op afstand) waarbij ze ouders en kinderen waarbij het slapen om welke reden dan ook niet goed gaat helpt. Dit wordt gedaan door een holistische analyse waarbij zowel naar onrust als naar het slapen wordt gekeken.  Meer informatie over haar methode en haar consulten, vindt je op haar website www.stephanie.world.
 
Na een periode bij Stephanie in de leer te zijn geweest ben ik klaar voor mijn eindexamen cases. Daarvoor ben ik op zoek naar een aantal ouders met slecht slapende ukkies (0-4 jaar) die een gratis consult willen (normale prijs consult 240,- euro).
 
Aan de hand van een intakeformulier die jij invult, ga ik een analyse doen en een slaapplan maken. Dit alles wordt door Stephanie nagekeken en voorzien van feedback. Vervolgens zal je dit slaapplan ontvangen. Kortom het levert je een gratis slaapconsult op! Belangrijk om te weten, het online consult wordt dus door mij gedaan en nagekeken door Stephanie, dus niet geheel door Stephanie gedaan.
 
Mocht je interesse hebben, of meer informatie willen mail me op cmkloosterman@hotmail.com
 
Lieve groet,
Chantal
 
Terug
Bovenaan