Boek OEI IK GROEI!!

Ik heb het boek weer verkocht via marktplaats haha. En ik moet zeggen dat ik het echt niet mis!
Hier niet zo'n snelle in de ontwikkeling. Nu ben ik niet een die zich snel zorgen maakt maar ik werd niet vrolijk van dat boek. Je gaat je er toch aan afspiegelen. Het komt vanzelf allemaal! Hij is dan wel geen snelle maar wel een heel makkelijk en vrolijk ventje..
 
Ik had het boek geleend.
En ik heb het snel weer terug gegeven.
Je word helemaal gek van die boeken, je kind moet dit moet dat zus en zo..
Ieder kind doet het op zijn eigen tempo.
Het is misschien handig om er iets in op te zoeken.
Ik kon ook niets met het boek en zal het ook niemand aanraden!
 
O ik durf zowat niet te zeggen dat ik er juist veel aan had...Nee mijn dochtertje is niet zo snel als in het boek staat, maar er waren zo vaak momenten dat ik niet wist waar haar gedrag vandaan kwam...toch maar ff weer in het boek lezen..en ik vond dan juist veel overeekomsten en was weer direct rustig. O het had een naam...zeg maar. Ik kon er meer mee. Geef wat meer hou vast.

Ik gebruik het dus af en aan en lees alleen gedeelten ik zie het absoluut niet al een 'zo hoort het' boek. Ik denk ook niet dat het de opzet van het boek is. Ik raad het wel aan maar altijd met een korreltje zout lezen! En voor al niets aan trekken van die zogenaamde wonder verhalen. Het geeft je gewoon soms wat licht als je ff niet weet waar je het zoeken moet. Tenminste dat is mijn ervaring.
Groetjes
 
ach wwet je. je moet niet alles letterlijk nemen wat er staat geschreven. ieder kind is een individu. er bestaan ook zoveel afslank boeken, maar geen een voor iedereen de beste. de een heeft er gewoon baat bij om af en toe in zo'n boek te lezen de ander vind dat er niets klopt! ga gewoon op je eigen gevoel af. en af en toe wat opzoeken kan geen kwaad!
 
Terug
Bovenaan