Bon gratis luiers ophalen bij kruidvat

Hallo allemaal,

ik heb bonnen om gratis luiers op te halen bij het kruidvat. Ik kan ze sturen per mail. Je kan ze uitprinten en dan ophalen bij het kruidvat. Deze stonden eerder op internet, nu niet meer te vinden, maar ik heb ze opgeslagen! Je moet wel je naam, adres en telnr invullen. Ik heb meerdere pakken opgehaald maar je hoort er verder niks van dat je hem vaker hebt ingeleverd.
Heb gaat om de kleine newborn luiers.
Mocht iemand interesse hebben zet hieronder een je emailadres, dat mail ik je de bonnen.

Groeten, Janneke
 
hoi hoi
Ik werk toevallig bij de kruidvat en het is toch eigenlijk niet bedoeling dat dit zo gaat. Het hoofdkantoor is dan ook druk bezig om er voor te zorgen dat een waardebon nog maar 1 keer ingeleverd kan worden. Dit omdat er in mijn filiaal ook heel veel misbruik word gemaakt van dit soort acties. Het is helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, maar vind het een beetje ver gaan om iedereen de bonnen te gaan mailen.
groetjes
 
Vind het wel een goeie actie van Janneke! :)

Als kruidvat het misbruik willen tegen gaan zijn daar hele makkelijke manieren voor te verzinnen hoor.
 
Nou lekker mailen hoor.... alleen mijn kerel is al 4 maand.... dus ik loop lekker wat mis. Maar ik vind het wel een goede actie... het is allemaal al zo duur tegenwoordig!
 
Terug
Bovenaan