Bonusdochter moeite met acceptatie andere mama

Is er ook nog contact tussen jullie en de biologische moeder? Misschien is een kindercoach een idee. Ze is 5 dus dit zou je via school (maatschappelijk werk) kunnen regelen. Misschien is het helemaal niet zo erg idd om 2 moeders mama te noemen maar moet er wel gelet worden op  loyaliteitsproblemen naar beide mama’s in het koppie van het meisje. Zeker omdat ze zich zo bewust is van de situatie. 
Ik kan me voorstellen dat het aanstaande kindje haar koppie ook weer in onzekerheid brengt.
succes en idd wat goed dat jullie hier zo bewust en liefdevol mee bezig zijn.  

Het zou voor jullie allemaal zo veel fijner zijn, als iedereen contact met elkaar had en goed kon opschieten. Echt sneu voor jullie (stief) dochter maar het is nog niet te laat.. ze kan nog liefdevol opgroeien. 
Ik zou denk ik wel proberen het contact met de ex te herstellen, zodat je in ieder geval contact kunt hebben over je stiefdochter. Maar ws zal dit er niet inzitten. Hechtingsproblemen of dit soort problemen tussen ouders brengt helaas zoveel ellende met zich mee :( 
Ik wens jullie het beste en succes met je gezinnetje!! 

Er is zo veel ingezet al, we blijven proberen maar haar moeder gooit de deur dicht. Alles wat we aanreiken is ze op tegen. Dat maakt het allemaal lastig.

Ze kan mij al helemaal niet luchten of zien. Blijft toch echt een dingetje. 
We kunnen het alleen goed doen voor haar en verder zullen we het moeten accepteren dat het zo is

Probeer het eens bij Mijn Liefste Boek .nl
Voor mijn zoon wilde ik een boek met naam ter voorbereiding op een aankomende baby en ik zag er toevallig staan dat je de keuze hebt om van mama 'bonusmama' te maken (of 'andere mama' o.i.d. naar keuze)
Kijk er even naar, ik denk dat dat is wat je bedoeld. Je kan daar ook haarkleur aanpassen.
Succes met je bonusdochter en met je zwangerschap.

Terug
Bovenaan