Boodschappen!!

Wij zijn met z'n vieren en ik geef zo'n 70 tot 80 euro per week uit aan eten en drinken. Dan komt er nog ongeveer 30 euro bij aan luiers en doekjes voor Renske.

Wel duidelijke verschillen al he!
Wat zijn die bonnen eigenlijk die je opstuurd?? Klinkt amerikaans,,,hahaha
Let trouwens wel op de bonus van AH, die zijn soms wel goed, verder is hij veeel duurder naar mijn mening!
Naar de markt ga ik ook soms al is het tegelijk met het babyzwemmen, dus kan niet altijd gaan!

Ben benieuwd naar de rest,,haha

Gr MJ

wij roken en drinken ook niet..wel scheelt het als ik alleen boodschschappen ga doen..mijn mannetje is errug gek op snoepen..ppfff.ik heb ontdekt dat de luiers van het kruitvat ook best goed zijn,en die zijn ook goedkoper dan de huggies..die haal il meestal wel als ze in de aanbieding zijn.Dat bijhouden ,van wat de uitgave zijn is best een goed idee..denk dat ik dat ook maar ga doen.liefs,karin

wij roken en drinken ook niet..wel scheelt het als ik alleen boodschschappen ga doen..mijn mannetje is errug gek op snoepen..ppfff.ik heb ontdekt dat de luiers van het kruitvat ook best goed zijn,en die zijn ook goedkoper dan de huggies..die haal il meestal wel als ze in de aanbieding zijn.Dat bijhouden ,van wat de uitgave zijn is best een goed idee..denk dat ik dat ook maar ga doen.liefs,karin

hoorde wel van de week dat appie een prijzenoorlog gaat inzetten. joepppiieee!!!!
wij kopen heel veel van euroshopper. eigenlijk bijna niks van een merk.
en we maken van ter voren een lijst met wat we die week gaan eten. doen dus echt 1 keer per week boodschappen.
en de appie is niet zo duur als mensen denken.
was vorige keer bij de liddle en daar was het vlees een stuk duurder dan bij de appie. ook verschillende koekjes en fruit was duurder dan bij de appie.

dus vandaar dat wij dat goed redden, ongeveer 50 euro per week. maar nogmaals, das dus echt alleen eten en drinken he ( en koekjes/snoepjes/chipjes)

liefs, do

hoorde wel van de week dat appie een prijzenoorlog gaat inzetten. joepppiieee!!!!
wij kopen heel veel van euroshopper. eigenlijk bijna niks van een merk.
en we maken van ter voren een lijst met wat we die week gaan eten. doen dus echt 1 keer per week boodschappen.
en de appie is niet zo duur als mensen denken.
was vorige keer bij de liddle en daar was het vlees een stuk duurder dan bij de appie. ook verschillende koekjes en fruit was duurder dan bij de appie.

dus vandaar dat wij dat goed redden, ongeveer 50 euro per week. maar nogmaals, das dus echt alleen eten en drinken he ( en koekjes/snoepjes/chipjes)

liefs, do

Hoi Do,
Dat blijkt zo te zijn een prijzenoorlog ja,,laat maar komen..
Dan is het verschil al wat kleiner, ik tel alles wat ik aan boodschappen doe, ook wasmiddel, luiers, vaatwastabl enz.
Ik kom geregeld bij de AH voor aanbiedingen ed, het fruit en de groente is veel duurder dan bij de jumbo ook het vlees(tenzij aanbieding)
Nou ik kwam erop daaordat een kennisje van mij vertelde dat ze voor 150 euro boodschappen doet bij de AH per 2weken, maar zij koopt ook alles nog eens biologisch en heeft 2kids, daarom ben ik eens benieuwd, want of ze vergist zich, of ik doe iets fout,,haha
@karin, het scheelt idd als ik mijn man thuis laat, die heeft er ook een handje van om allerlei snoepgoed erin te gooien, hij gaat niet vaak mee,maar tegenwoordig zeg ik ga jij maar vis eten met de kids, dat is goedkoper dan hem de winkel mee in nemen,,haha

Gr MJ

Terug
Bovenaan