boos, nijdig, teleurgesteld, verdrietig........

Tjee Pleun, jouw verhaal is ongeveer hetzelfde als dat van mij. Alleen is jouw man misschien wel elke avond thuis? Raar eigenlijk dat we gezond zijn en toch niet zwanger worden. Mag ik weten hoe oud jij bent.Ik  ben zelf 30 en mijn man is bijna 40 ! Hoogste tijd om eigenlijk papa en mama te worden. Ik vind het ontzettend fijn dat jullie nu voor IUI gaan. Spannend! Niet zo romantisch als je bedacht had, maar toch.....Ik wil nog even wat vragen: hebben ze bij jou onderzoek gedaan naar wanneer je een eisprong hebt? Ik bedoel is het begin van de cyclus gevolgt? Ik hoor het nog wel. Heel veel succes met IUI en ik zal duimen voor je!   Liefs, Muis

Nog maar een poging.....iedere keer als ik reageer, wordt het niet geplaatst!

Ik ben 31 en mijn man is 33 jaar en mijn man is regelmatig thuis 's avonds.Ik heb een inwendige echo gehad en toen heeft de gyneacoloog mijn folikels gemeten en daarna moest ik bloed laten prikken om te kijken of er bepaalde "dingen"in mijn bloed te zien waren na een eisprong en dat zag er allemaal uitstekend uit! Ik voel altijd in mijn onderbuik iets wanneer ik een eisprong heb, dus daar heb ik verder geen onderzoeken naar gehad. Ik hou het nauwkeurig bij in een agenda en dat klopt altijd precies. Volgende week gaan we lekker een weekje skieen, dus als je me niet hoort, weet je waar het aan ligt en als we terugkomen gaan we meteen op gesprek voor IUI, ik hou je op de hoogte. Staat er bij jullie nog wat op stapel op het gebied van onderzoeken, of staat het even stil? Ik hoor het graag van je! Succes met alles  en tot horens. Groetjes, Pleun

Lieve Pleun,
Jij heb meer onderzoeken gehad als ik. Ik heb eerst inwendig onderzoek, bloed geprikt en daarna nog HSG gehad. Alles goed dus en ik krijg verder geen onderzoeken meer.
IUI is niet ter sprake gekomen. Gyno ( 2 verschill. gehad) zei dat onze timing telkens verkeerd zou zijn. Nou, ik heb duidelijke signalen rond mijn eisprong. Ik heb besloten om een half jaar niks te ondernemen en dan misschien terug naar de huisarts. Helemaal opnieuw beginnen! Hopelijk ben jij dan al misschien  zwanger. Weet je ook al wanneer je voor je eerste  IUI mag of  hoor je dat pas tijdens dat gesprek? Moet je ook nu medicijnen  gebruiken? In  ieder geval, hele  fijne vakantie, veel plezier en rust goed uit voor   jouw ronde begint met IUI !!!   Muis.

Ja, ja, we zullen goed uitrusten! Tijdens het gesprek zullen we horen wanneer we met IUI kunnen beginnen. Je hoort na mijn vakantie hoe het was. Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan