Boos op buren!!!

Lastig zeg! Hebben je buren geen kinderen? Denken ze dat je zoontje ophoudt met huilen als ze gaan bonken...? Kan me voorstellen dat je daar erg kwaad en gefrustreerd van wordt. Toch zou ik proberen zelf geen lawaai meer te maken, want als je er nu wat van gaat zeggen is de kans groot dat ze zeggen "maar jullie maken zelf ook veel lawaai enz". Een gesprek erover zal het beste zijn...maar das wel moeilijk!
Succes ermee! En laat je niet gek maken!

Groetjes Babybelle

Hallo,

iemand vroeg of we naar de Woningbouw zouden kunnen gaan. Het zit zo, dat wij wel huren, maar hiernaast een koophuis is. Ze kunnen dan dus nix voor ons doen

Vind dit een heel lastig probleem, want je woont wel naast die mensen dus wilt de goede vrede bewaren. Maar goed... Als ze een onschuldig kind gaan kwalijk nemen dat hij niet lekker is, word het voor ons een beetje onhaalbaar. Hij huilt echt nooit, en als hij huilt is er wat aan de hand.
Wijzelf zijn al verdrietig en wat gefrustreerd omdat hij niet lekker is en niet wilt gaan slapen, en dan doen ze zo. Ze hebben zelf geen kinderen dus weten niet wat het is. Maar iedereen weet dat kinderen kunnen huilen toch?? Vind het idd echt aso van ze!
Vannacht heb ik ze ook tot 2uur bezig gehoord (kon zelf niet slapen hoor), maar goed... Ik hoor ze wel. Maar zolang Dylano er geen last van heb, vind ik het anders.

Wij maken tuurlijk ook weleens herrie, maar er moet wel een grens aanzitten vind ik.

Praten met ze zien we niet zo zitten... Die jongen is harstikke arrogant, en dan heb je aan mijn man wel een verkeerde als het om zijn kind gaat.

Moeilijk hoor!!

Liefs Debby.

quote: babybelle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 21:48:32'));

Toch zou ik proberen zelf geen lawaai meer te maken, want als je er nu wat van gaat zeggen is de kans groot dat ze zeggen "maar jullie maken zelf ook veel lawaai enz

Groetjes Babybelle

Ik geef je hier wel gelijk in hoor. Normaal ben ik zo ook niet, maar was echt gefrustreerd om het feit dat ze een kind van 19mnd kwalijk nemen dat hij huilt omdat hij ziek is.
Het was dus echt pure frustratie, maar heb wel lol met Dylano gehad

Je moet het ook niet zien als verwijt naar jou toe (kan me nl. goed voorstellen dat je dan lekker op deze manier met je zoontje lol gaat maken!) Het was alleen een tip om er toch nog enigszins uit te kunnen komen met je buurtjes!

Wij hebben niks te klagen want we wonen vrijstaand. Het lijkt me wel gek om mijn buren ruzie te horen maken! Ik zou dan zelf ook geen ruzie durven maken denk ik. Lijkt me vreselijk als ze dat dan horen. Ruzie maken is toch ook heel persoonlijk! hahaha

Hoi Babybelle,

ik zie het niet als verwijt naar me hoor  Maar ik wou ook gwn ff duidelijk maken dat ik zo normaal niet zou doen.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan