BOOS

A

Anoniem

Guest
sorry maar moet me nu toch echt effe uitkuren hier

ben zo boos!!!

over die topic : voor iedereen die borstvoeding wil geven

nou mensen die geen borstvoeding willen /kunnen geven lezen dat ook
en   hoe er daar door SOMMIGE over gepraat wordt alsjeblieft!!!!

ronduit belachelijk

je praat mensen idd een schuldgevoel aan alsof flesvoeding tegenwoordig
niet goed is HALLO T   ENIGE WAT MIST ZIJN DE ANTI STOFFEN WAT EEN
MOEDER GEWOON WEL HEEFT EN FLESVOEDING NIET

maar er zijn genoeg kids groot gebracht met fles en mankeert daar
wat aan??     zijn die niet zo geliefd bij de ouders /moeder in
dit geval??????????????

zo moest effe eruit

groetjes renata

O, o, o.....die hormoontjes toch.
Laat iedereen z'n eigen keuze maken. BV en FV......ze worden er allemaal groot door. En bij de ene lukt BV nou eenmaal makkelijker dan bij de ander. Heeft niets met meer of minder liefde voor je kind te maken.
Succes allemaal, Patricia

AMEN!!!

haha ja die hormonen maarja boos kan ik nog zijn hoor

Ik vind dat iedereen daar zijn eigen keuze in heeft....

Bij mijn oudste dochter heb ik borstvoeding geprobeerd nou het was een nachtmerrie
tegen de tijd dat ze moest eten zat ik al te huilen op de bank.

Bij de tweede weer een poging gewaagd maar had niet voldoende voeding toen was ik er helemaal klaar mee

En nu denk ik bekijk het maar een fles is net zo voedzaam hoor ik ga niet weer pogingen ondernemen die uitlopen op niks is ook niet goed voor de kleine .
Het pak nutrilon staat klaar in de kast en de flessen erbij en borst of niet heeft met de liefde niks te maken de knuffels krijgt hummeltje toch wel

Liefs Leona

Hoi Renata,

Wat jammer dat het eerdere topic over borstvoeding zo verkeerd wordt uitgelegd.... Er wordt namelijk helemaal niet gesproken over de verschillen tussen borstvoeding en kunstmatige zuigelingenvoeding (en er wordt zeker niet beweerd dat je een slechte moeder zou zijn als je een fles geeft). Het gaat juist over je laten informeren en op tijd aan de bel trekken als er iets is.

Uit jouw laatste reactie in dat topic maak ik op, dat jij een niet geslaagde borstvoedingsperiode achter de rug hebt; klopt dat? Zie je het zitten om je ervaringen met ons te delen?

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

Hoi Renata,

Ik had bij mijn eerste ook totaalg een behoefte om bv te geven. Ik zag het gewoon niet zitten, heb het dus ook niet gedaan. Maar ik kan me echt niet boos maken als mensen een andere mening zijn toegedaan hoor. Zonde van je energie. Je moet gewoon doen wat voor jou het beste is en laat de rest lekker kletsen!

Groetjes, Jonna

Hoi,

Ik denk dat ik het ook niet zie zitten om bv te proberen.
Bij de eerste ging het mis nadat ik m'n bed uitkwam, had veel, maar was water, m'n dochtertje wilde het zelfs niet meer.... toen van de huisarts tabletjes gehad om de bv te remmen, kon ik van de bijwerkingen direct een week op bed blijven

Bij de tweede had ik zoveel stress, vooral op het laatst van de zws, dat ik na de bevalling direct aan de homeopathische rustgevers moest en dus fv gegeven.

Nu denk ik er toch sterk aan weer fv te doen, vooral na de bevindingen van de andere 2..... was ook blij, dat de vk er neutraal over kon praten.

Groetjes,
Marianne

Iedereen moet doen wat zij denkt dat goed is.
Ik ga borstvoeding proberen en lukt het niet jammer dan, zelf heb ik als baby flesvoeding gekregen en ik ben er heel groot van geworden.
Laten we ons er niet druk over maken
Groetjes Rene

Terug
Bovenaan