Booster

Wie heeft de booster al gehaald ik ben nu 21 weken zwanger en was eigenlijk allang aan de beurt voor een booster! Ik zit enorm te twijfelen en ook weer niet want ik dacht ik moet nog even dan kan het ook even wachten na de bevalling?

 
Ik heb hem met 30 weken gehaald, inmiddels 34 weken zwanger.
Ben twee dagen wat vermoeider geweest verder alles echt prima niks aan de hand. Nog een groeiecho gehad waar alles er goed uit zag.
Ik zelf ben erg blij dat ik hem in mn zwangerschap heb kunnen halen omdat de kleine meneer gelijk antistoffen mee krijgt die ik aanmaak.
Geeft mij wat geruststelling voor de kraamperiode.
Doe vooral wat goed voelt maar alle medische mensen raadde het aan. Ik had het zelf ook nog nagevraagd gewoon voor de zekerheid.
 
Ik heb hem gisteren gehaald met 16+4! Had m eigenlijk eind januari staan maat ik word zo bang van al die besmettingen dat ik hem vervroegd heb. Vond het ergens wel spannend, maar was echt opgelucht toen ie erin zat. Het was mijn derde Pfizer en godzijdank amper bijwerkingen! Voorgaande keren hoge koorts waar ik nu weer bang voor was, maar alleen beetje rugpijn/spierpijn gehad :)
 
Ik ben 34 weken en heb afgelopen maandag de booster gehaald. 2 dagen er niet lekker van geweest; lichte verhoging, hoofdpijn, vermoeid en pijn in m’n arm. Inmiddels voel ik me weer oké??? de kleine heeft het al die dagen goed gedaan, even druk / beweeglijk als anders.

Ik zit zelf in de risicogroep, blij ook dat ik booster nog voor uitgerekende datum heb kunnen halen. Krijgt de kleine ook nog antistoffen mee :)

Succes met het maken van je keuze!
 
Ik ben 34 weken en heb afgelopen maandag de booster gehaald. 2 dagen er niet lekker van geweest; lichte verhoging, hoofdpijn, vermoeid en pijn in m’n arm. Inmiddels voel ik me weer oké??? de kleine heeft het al die dagen goed gedaan, even druk / beweeglijk als anders.

Ik zit zelf in de risicogroep, blij ook dat ik booster nog voor uitgerekende datum heb kunnen halen. Krijgt de kleine ook nog antistoffen mee :)

Succes met het maken van je keuze!
 
Ik ben 34 weken en heb afgelopen maandag de booster gehaald. 2 dagen er niet lekker van geweest; lichte verhoging, hoofdpijn, vermoeid en pijn in m’n arm. Inmiddels voel ik me weer oké??? de kleine heeft het al die dagen goed gedaan, even druk / beweeglijk als anders.

Ik zit zelf in de risicogroep, blij ook dat ik booster nog voor uitgerekende datum heb kunnen halen. Krijgt de kleine ook nog antistoffen mee :)

Succes met het maken van je keuze!
 
Terug
Bovenaan