borrelend gevoel links onderbuik

Volgens mij is dat wel normaal hoor Nance, ik hoor niet anders zeggen van vrouwen die al langer zwanger zijn dat je van alles qua steekjes, krampjes etc.....kan voelen! Ik heb zelf ook continu gerommel in m'n buik en vannacht weer krampen enzo.....maar dat voelt niet alsof er iets mis is hoor....

Maak je je zorgen? Liefs!

nee maak me geen zorgen, maar alhoewel ik al 3 keer zwanger bent geweest, kan ik me dat niet meer herrinneren of ik dat toen ook had...dus vroeg het me af!Mag trouwens 3 mei voor de eerste echo, ben zo benieuwd!!!!Wanneer mocht jij ook alweer???Spannenddddddddd............

Spannnnnnenddddd meid! Wat een rare gewaarwoordig is het toch, het zwanger zijn! Hihi! Ik voel en beleef elke dag weer wat anrs hoor, jij ook?
Zo zie je maar dat elke zwangerschap weer anders is maar dat maakt het des te leuker alles met elkaar te delen! :)

Wij mogen over 2 weken. Dinsdag 17 April....Ben O benieuwd! Hopelijk zien we een hartje maar ik ben wel al gewaarschuwd dat, dat ook niet het geval kan zijn omdat het misschien nog wat vroeg is maar toch.....in ieder geval een stukje meer zekerheid!

3 Mei? Dan ben je? Gaaf hoor meid! We leven weer van week tot week en ook hier lijkt het sleutelwoord wel: "wachten". Hahaha!

Liefs Lynn.

Ja erg heh!!wachten totdat je zwanger bent, wachten totdat je de eerste echo krijgt, wachten totdat je bevallen bent, wachten totdat ze lachen, wachten totdat ze lopen, wachten totdat enzenz,...pffff,..waarschijnlijk ben ik dan bijna 9 weken zwanger, maar ik weet het niet precies vanwege de miskraam.We hebben 3 dagen na de miskraam gevreeen, toen was het bloeden opgehouden,...daarna om de dag totdat ik 14 dgn voor mn nod ziek werd,...dus ,...kan een paar dagen schelen,...maara als dat alles is:)
Spannend zeg,...17 april!!!!!!ben zo ook benieuwd naar jou ..hoelang ben je dan precies, ze zeggen dat je met 6 weken al wel wat kan zien kloppen.Qat zullen die weken voor de echo lang gaan duren,...in de tussentijd mijn tijd maar veel op het forum zitten hahaha.
Liefs nance

Ik ben dan 7wkn+1dag dus misschien nog wel aan de vroege kant maar wie weet is ons ukkie wel actief genoeg qua hartje.....lijkt me zoooo bijzonder!

Spannend hoor Nance, dan weet je misschien ook meer over je exacte uitgerekende datum? En indd...maar veel op het forum zitten, ik was al heeeeel actief maar nu.....ik wil echt alles lezen, ook omdat dit mijn eerste zwangerschap is en alles zo nieuw is! Vind het echt fantastisch! :)

Fijne avond meid! Liefs Lynn.

Vind het ook geweldig voor je!!!!ben echt super blij voor je!!!!Echt spannend, en een eerste kindje is zooooo enorm !!!!Strax als ze/hij geboren is dan kan je jezelf niet meer voorstellen dat je ooit zonder heb gedaan!!!!Ik blijf je volgen vind je zo super lieffffff!!!Dikke kus nance

Hey dit is mijn tweede zwangerschap. Ik kon dit van de eerste ook echt niet meer herinnern.
Ben de eerste twee weken af en toe wat misselijk geweest en zon aanwezig gevoeletje in mijn buik.

Nu niet meer hoor. Merk er niks van, ben niet eens moe of iets dergelijks.

Loop alleen maar met een hele grote grijns op mijn gezicht de hele dag hahaha

Liefs

Terug
Bovenaan