borrelend gevoel links onderbuik

hahaha, gek heh dat je jezelf dat niet meer kan herrinneren.....maar idd alle zwangerschappen zijn anders, alleen de negatieve dingen blijven meestal bij hahaha,...bij de laatste heb ik vanaf 28 weken met voorweeen gelopen, het eerste wat ik zei was toen ik bevallen was: ALS IK ZO ZWANGERSCHAP ALS DEZE ALS EERSTE HAD GEHAD, WAS HET ER BIJ 1 GEBLEVEN!!!Ik wil nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer zwanger zijn,...en zie mij nou,...hihihihi...
Ik zou het van de daken willen gillen,...maar ja,..stiekum heb ik het toch tegen een paar mensen gezegd, afgezien mijn ouders dan.
Mijn schoonouders weten het nog niet, dat willen we over 2 weken vertellen.Die mensen zijn zo lekker nuchter weet je,..en dan krijg je weer te horen,..'ALS HET NOU MAAR GOED GAAT!!!'.....OP ZO MANIER VAn,...MOETEN HET EERST MAAR ES ZIEN....DAT WIL JE ALS prille zwangere toch niet horen!!!Dus om die reactie te voorkomen wachten we nog 2 weken,...

Ik loop nu ook alleen maar te genieten, mijn gevoel zegt gewoon dat het goed zit en ben zo aan het genieten, lijkt wel bewuster dan bij de vorige....
Liefs

ps: wel te begrijpen dat sommige mensen dat zeggen,..maar niet op de manier zoals ik van hun gewend zijn,...voor de rest zijn het wel aardige mensjes hoor,..alleen beetje TE nuchter,...en dat ben ik niet:)

Ja nuchterheid is een ding. ZIjn mijn ouders ook wel. (zeker met de mks van zus in achterhoofd)

Maar vanmorgen stond ik saMEN MET mijn zoontje en schoonmoeder haar buurman te feliciteren dat hun de tweede keer opa en oma worden. Floept zij er in een keer uit: Ja wij worden ook weer opa en oma.

Dat vond ik niet zo leuk. Ben megaaaaablij dat ik zwanger ben. Maar de rest van de wereld die geen familie is hoeft dat pas na die twaalf weken te weten he.

Zegt die kerel ook no: Een kennis van mijn dochter had met 11 weken aan iedereen verteld dat ze in verwachting was, week later krijgt ze miskraam.

Dat soort verhalen hoor ik momenteel liever niet!

Was echt een beetje boos erom!

Maar goed.... Die oudjes!!!!

Terug
Bovenaan