Borrelend gevoel

Hoi, zal mezelf even voorstellen mijn naam is Marjolein 32 jaar en ben nu  5 maanden bezig voor ons eerste kindje. Ik kwam op deze pagina en dacht laat ik mijn gevoel eens opschrijven. Het lijkt me geweldig om dit wonder mee te mogen maken. Mensen in de omgeving zeggen dat ik er teveel mee bezig ben, maar als je eenmaal wil kun je bijna niet meer wachten. Vorige week had ik mijn eisprong, althans daar ging ik vanuit het was tenslotte dag 14. De vlg dag na het klussen (  ha ha ha had eerst niet door wat jullie bedoelden, ik dacht hebben al die a.s. moeders een ander huis gekocht ja, ben blond ) De vlg dag had ik hevig buikkrampen en was behoorlijk misselijk. Nu ben ik ook heel moe, maar ja daar hoor ik iedereen over klagen, maar heb ook een borrelend gevoel en heel veel honger. Zou het zomaar kunnen ? Wil graag  dat mijn moeder  het ook nog meemaakt, ze is erg ziek. Zo dat lucht op. Wens iedereen veel  succes met zwanger worden....

Groetjes Marjolein    

Ha Marjolein,

Wat vervelend dat je moeder ziek is en hoop dat ze jullie wonder mag meemaken.
Je bent er mee bezig en dat is t ook niet zo gek dat dat al je aandacht
vraagt (ken t, want wij willen ook weer n kindje).
Ik kan je niet helpen wat je buikpijn betreft. sorry!!!!!!

Liefs polla

Hoi Marjolein,
Ben zelf ook 32 en wij zijn nu 2 maand bezig voor ons 1e kindje. Vind zelf ook dat ik er best veel mee bezig ben, eigenlijk denk ik er dagelijks aan. Afgelopen maand dacht ik dat het misschien al wel in 1x raak zou zijn, had van allerlei "zwangerschapskwaaltjes" misselijk, raar gevoel in mijn buik etc. Toch een bloeding gehad (maar 12 uur lang), ondertussen meerdere zwangerschapstesten erdoor gedraaid (alle negatief). Vorige week maar eens zo'n ovulatietest gedaan, (helaas?) dus deze wel positief. Direkt maar aan de klus dus en hopen dat het resultaat heeft gehad! ha ha.... Heb op dit moment ook last van geborrel en afgelopen week (dus na mijn eisprong) tot gisteravond raar gevoel onderin mijn buik. Hoop dat het raak is, kan het niet afwachten, spannend hoor!
Wens je heel veel succes!
groetjes
xx roos xx

quote: tante polla reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2006 20:02:40'));

Ha Marjolein,

Wat vervelend dat je moeder ziek is en hoop dat ze jullie wonder mag meemaken.
Je bent er mee bezig en dat is t ook niet zo gek dat dat al je aandacht
vraagt (ken t, want wij willen ook weer n kindje).
Ik kan je niet helpen wat je buikpijn betreft. sorry!!!!!!

Liefs polla

Dank je wel voor je lieve berichtje Polla, moet nog even geduld hebben denk ik.   Voelde jij wat bij de eerste ? Je kunt het niet afdwingen. Ben wel blij, mijn beste vriendin is nu zwanger. Ga nu slapen ben weer erg moe en dromen van mooie baby's. Jij ook succes met de 2e....

Groetjes Marjolein

quote: roos1970 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2006 20:39:16'));

Hoi Marjolein,
Ben zelf ook 32 en wij zijn nu 2 maand bezig voor ons 1e kindje. Vind zelf ook dat ik er best veel mee bezig ben, eigenlijk denk ik er dagelijks aan. Afgelopen maand dacht ik dat het misschien al wel in 1x raak zou zijn, had van allerlei "zwangerschapskwaaltjes" misselijk, raar gevoel in mijn buik etc. Toch een bloeding gehad (maar 12 uur lang), ondertussen meerdere zwangerschapstesten erdoor gedraaid (alle negatief). Vorige week maar eens zo'n ovulatietest gedaan, (helaas?) dus deze wel positief. Direkt maar aan de klus dus en hopen dat het resultaat heeft gehad! ha ha.... Heb op dit moment ook last van geborrel en afgelopen week (dus na mijn eisprong) tot gisteravond raar gevoel onderin mijn buik. Hoop dat het raak is, kan het niet afwachten, spannend hoor!
Wens je heel veel succes!
groetjes
xx roos xx

Hoi Roos,

Bedankt voor je reactie, jij zit een beetje in hetzelfde schuitje. Grappig dezelfde leeftijd en ook ik heb al een aantal testen verspeeld. Werkt een ovalutietest goed, dat hebben we nog niet geprobeerd. Mijn buik borrelt wel vaker na het eten. Wie weet zijn we allebei nog zwanger in 2006. Wens jou ook veel succes.....

doei,

gr. Marjolein

Ha marjolein,

Van Loek* had ik ontzettend last van mn borsten. Ik was van n c naar n grote e gegaan in 2 weken tijd. Ben nooit misselijk geweest of andere vervelende klachten gehad. Moest alleen veel plassen, maar dat hebben alle zwangere.
Het vervelende van zwangerschapskwalen vind ik dat ze zo ontzettend op  
ongy kwaaltjes lijken.
Je hebt goede hoop, maar heb zelf ook weer deze maand de   gekregen. Op naar de volgende ronde met goede moed.

Liefs polla

Terug
Bovenaan