Borrelend gevoel

Hoi Marjolein

Ik heet ook Marjolein, toevallig. Ben  alleen ietsje jonger, 26.  Dat rare gevoel herken ik ook, had het de vorige ronde en nu al weer. Nu ben ik   nog maar 2 maanden met  de pil gestopt dus ik denk dat het daar van komt.Maar als je zoals jij al 5 maanden bezig bent kan het ook wel iets anders zijn, ik hoop het voor jou en je moeder.

Groetjes Marjolein

quote: marjolein26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 12:33:01'));

Hoi Marjolein

Ik heet ook Marjolein, toevallig. Ben  alleen ietsje jonger, 26.  Dat rare gevoel herken ik ook, had het de vorige ronde en nu al weer. Nu ben ik   nog maar 2 maanden met  de pil gestopt dus ik denk dat het daar van komt.Maar als je zoals jij al 5 maanden bezig bent kan het ook wel iets anders zijn, ik hoop het voor jou en je moeder.

Groetjes Marjolein

Hoi Marjolein(32),

Ovulatietest werkt (denk ik) wel goed, had al 2x eerder zo'n test gedaan en deze was negatief, vorige week woensdag was deze ineens positief (erg duidelijke 2e streep) en dat zou best nog wel eens kunnen. Volgens mijn cyclus had ik  nl. afgelopen vrijdag mijn eisprong moeten hebben en 2 dagen eerder kan heel goed dus....
Heb deze besteld als "zwanger worden pakket" via matcare.nl, =pakket met 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten.
groetjes
xx roos xx

quote: roos1970 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 18:07:45'));

Hoi Marjolein(32),

Ovulatietest werkt (denk ik) wel goed, had al 2x eerder zo'n test gedaan en deze was negatief, vorige week woensdag was deze ineens positief (erg duidelijke 2e streep) en dat zou best nog wel eens kunnen. Volgens mijn cyclus had ik  nl. afgelopen vrijdag mijn eisprong moeten hebben en 2 dagen eerder kan heel goed dus....
Heb deze besteld als "zwanger worden pakket" via matcare.nl, =pakket met 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten.
groetjes
xx roos xx

quote: Marjolein32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2006 21:46:12'));

quote: roos1970 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 18:07:45'));

Hoi Marjolein(32),

groetjes
xx roos xx
Hallo Roos,

Hoe gaat het met jou buikje, zit zelf even in een dip denk dat er toch niks groeit. Weet vlg meer, maar toch heb je soms een gevoel dat het niks wordt deze maand. Zal ook een een zwanger worden pakket bestellen wie weet geeft dat wat meer inzicht wat betreft mijn cyclys bedankt voor je tip en ik zou zeggen succes maar weer....

Gr. Marjolein

quote: Marjolein32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 12:59:15'));

quote: marjolein26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2006 12:33:01'));

Hoi Marjolein

Groetjes Marjolein
Hoi naamgenoot,

Wel toevallig ja, alleen ben jij inderdaad wat jonger. Helaas is het vreemde gevoel bij mij nu weer weg aan de ene kant voel je je beter, maar je toch het idee dat er niks gebeurd. Je weet het toch niet, mijn beste vriendin is nu ook zwanger en zij heeft 3 maanden niks gemerkt. We wachten maar weer af tot vlg week. Bedankt voor je berichtje. Mijn moeder is vergeetachtig en ze denkt steeds dat ik zwanger ben, omdat ze een keer een boek heeft zien liggen over zwangerschap. Zou fijn zijn als ze het nog enigszins kan meemaken, maar ja dat heb je niet voor het kiezen.

Doei groetjes, tja ook Marjolein

Hoi Marjolein32,

Zit op dit moment in een "zwart gat", vorige week wo m'n eisprong gehad en NOD 4 nov. Heb ook eigenlijk niet bepaald het gevoel dat er iets  in m'n buik zit  deze ronde. Heb alleen wel soms op de raarste momenten zin aan jus d'orange, terwijl ik dit normaal niet lekker vind. We blijven hoop houden.....
Afwachten maar en het testen zo lang mogelijk uitstellen, hoewel ik dit wel ontzettend moeilijk vind hoor, ben vrij ongeduldig aangelegd. Toen we hadden besloten om ervoor te gaan, was ik het liefst dan ook direkt zwanger, helaas... Afwachten maar!

groetjes en succes,
xx Roos xx

Hi Marjolein,
Welkom ! Ik zit ook net op dit forum, ben 32 jaar en heb een dochtertje van bijna 1,5. Ik ben net gestopt met de pil, maar nog niet ongesteld geworden...even afwachten dus.
Wat ontzettend naar dat je moeder zo ziek is, joh ! Wat heeft ze ?  Ik zou niet weten of dat borrelende gevoel erop kan duiden dat je zwanger bent, maar wie weet ! Ik hoop t in ieder geval van harte ! Succes !
Groetjes, Merle

Terug
Bovenaan