Borst en speen

Hier ook borst en speen (al vanaf 2 weekje, hij is nu bijna 4 weken). Ik zat soms twee uur met m aan de borst, hij bleef maar happen. En omdat ik nogal veel melk heb kreeg ie op den duur krampjes.. Speentje gegeven en mijnheer was tevreden...hij heeft schijnbaar behoorlijke zuigbehoefte maarja, daar leen ik mn borst liever niet voor.. Overigens gen probleemn met pakken van de borst hoor en hij heeft zelfs ook al een flesje gehad met gekolfde melk. Hij krijgt alleen de speen als ie blijft huilen en niet in slaap kan komen overigens, En ik heb de combi speen van difrax (0-2 maanden) die lijkt het meest qua vorm op de tepel.
Succes! Liefs mvtwee

Wij hebben al snel de speen geprobeerd. Gaat meestal wel goed en de BV gaat ook nog steeds goed. Soms pakt hij de speen niet en blijft hij onrustig maar meestal lukt het wel. Succes!

Mijn baby kreeg met 2,5 week een speen aangeboden (ook die combi van Difrax). Blijft er wel even in en hij zuigt ook hard, krijgt zelfs een afdruk in zijn gezicht van het schildje, maar laat dan ook weer los.

Ik vind het nog geen wondermiddel, maar ben ook erg terughoudend. De pink van papa is stukken populairder :)

Ik denk dat de dentalspeen (met afgeplat stukje) beter valt, maar als het niet hoeft geef ik die ook niet tot 6 weken.

Terug
Bovenaan