Borst / flesvoeding

Meonly dat vind ik een hele goede reden en weet zeker dat ze dan geen weer woord meer hebben. Al vind ik natuurlijk dat andere mensen zich er niet mee moeten bemoeien, maar ja dan ben je inderdaad misschien wel gelijk van het gezeur af.

Ik vind het echt rot voor je dat andere zich er zo mee bemoeien je moet het toch helemaal zelf weten..

Ik wil wel proberen om bv te geven bij de eerste lukte het niet,heb toen een tijdje gekolft maar was dat zo moe voelde me net Bertha!!
Ben toen overgestapt op flesvoeding.

Als het nu weer niet lukt ga ik ook nu weer over op flesvoeding,de mensen kunnen zeggen wat ze willen,maar het is nogaltijd mijn beslissing.

Je moet je er zelf prettig bij voelen..
Laat je niet gek maken door de reacties van andere...

Het is toch jullie keuze? Daar heeft toch niemand iets over te zeggen?

Ikzelf ben een voorstander van bv, ik heb het mijn dochter 1 jaar gegeven. Maar bij deze weet ik niet of het gaat lukken. Ik zit ver onder mijn gewicht. En als ik niet boven het gewicht kom dat ik moet hebben dan wordt het voor mij ook geen bv, en dus flesvoeding. Bij mijn dochter heb ik teveel van mijn eigen lichaam verlangt en daar ondervind ik nu de gevolgen van.

En je kind voelt toch aan of je het prettig vind of niet om bv te geven. Als jij het niet fijn vindt dan zal je kind het ook niet meer willen.

Dat merkte ik ook cass, toen ik het echt zat begon te worden (na 10 maanden veel gekolf, kloven en schijven) wilde mijn zoontje ook liever de fles dan de borst.

Vervelend dat anderen zo oordelen zeg. Het is jouw keuze en jij/jullie moeten er je er goed bij voelen.
En ik denk inderdaad dat net de andere zeggen, dat je kind het heel goed voelt als je bv niet prettig vind. Jullie doen het uiteindelijk en niet al die anderen die commentaar leveren!

Fijn dat iedereen er zo over denkt! Gister met mijn schoonzus het hier ook over gehad en zei snapt mij helemaal! Nouja volgens mij denkt iedereen het altijd beter te weten en zogenaamd goed advies te geven, maar wij doen gelukkig alleen maar dingen die we zelf willen en waarvan wij denken dat het juist is! ....ik voel me trouwens nog steeds meer dan prima! ( afkloppen) ga dalijk lkkr les geven bodypump,zumba en pilates 3 uurtjes :) als onze baby niet sportief word dan weet ik het niet meer hihi! Fijne dag allemaal!

hoi zelf heb ik bij de andere 4 allemaal borstvoeding gegeven,maar ik vind ook dat je het lekker zelf moet weten meid,wat het beste bij jou past en het is echt wel net zo goed hoor voor de kleine

Terug
Bovenaan