Borst lekt. Nog maar 27 weken zwanger

<p>Hallo.  Ik voelde gisteren ineens wat nattigheid op bed. schrok me rot . Zag dat er echt een rondje nattigheid op mijn hempje zat. Toen ik op mijn borst drukte kwam er witte vloeistof uit. </p><p>Maar ik ben nog maar 27 weken.. Krijg ik dan nu al lekkende borsten? Vind het echt niet leuk. </p>

Dat zou best kunnen. Ik lekte bij mijn eerste zwangerschap al bij 19 weken. Gewoon wat zooogcompressen halen en niet op drukken/ te strakke kleding aan, dat kan t verergeren. 

Herkenbaar... Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook rond die tijd. Nu 26 weken zwanger van de tweede en tot nu toe niets maar verwacht dat t ook wel weer zal gebeuren. Gelukkig had ik het alleen s nachts. Ik vond het ook een vervelend gevoel hoor!

he @KKKK beetje off topic (kan er niet over meepraten) maar kwam je weer eens tegen hier. Hoe gaat het met je zwangerschap verder?? Hoop goed natuurlijk! 

Bedankt voor je jullie reacties. . 
@dreamer ja lange tijd geleden haha. Inmiddels ben ik dus 27 weken zwanger. Heb helaas veel rug En buikpijn. Vind het niet zo leuk haha. Als ik vrij u  ben is het wel te doen. Maar werken is wel zwaar. 
En hoe gaat het met jou?

Bedankt voor je jullie reacties. . 
@dreamer ja lange tijd geleden haha. Inmiddels ben ik dus 27 weken zwanger. Heb helaas veel rug En buikpijn. Vind het niet zo leuk haha. Als ik vrij u  ben is het wel te doen. Maar werken is wel zwaar. 
En hoe gaat het met jou?

Kan goed hoor! Ik had het nog veel eerder in de zwangerschap. Zoogcompressen in je bh gaan dragen en genieten van het feit dat je lichaam zich goed aan het voorbereiden is

Terug
Bovenaan