Borst lekt. Nog maar 27 weken zwanger

@KKKK vervelend dat je veel pijn hebt.. al vroeg last van gekregen? 
Met mij gaat alles goed, kan eigenlijk wel zeggen dat ik tot nu toe een onbezorgde zwangerschap heb! Weinig kwaaltjes en voel me prima. 
Hoop voor je dat de klachten een beetje afnemen 

@dreamer  ja vanaf week 20 wat begonnen. Maar toen viel nog wel mee. Daarvoor echt nergens last van.  Nu dus 27 weken en nu wel echt zwaarder las rugpijn en bovenbuik krampen/steken. 
Nog 8 weken werken dus hopelijk lukt dat. 
Wat fijn dat jij je nog zo goed voelt. Hoeveel weken ben je nu? Hoop dat het zo blijft. Geniet er lekker van!

Ik vond het vanaf 27 weken ook wel echt zwaarder worden, daarvoor ging het goed. Echt een stapje terug doen. Eventueel eerder met verlof. En tja, de lekkende borsten had ik vanaf 24 weken. Ook mega overproductie toen de kleine er eenmaal was. Maar geen idee of er een relatie is...

Het is heel vervelend maar heel normaal. Ik verlies sinds de 20ste week onregelmatig vocht uit m'n borsten. Wat bij mij wel helpt is als ze gespannen zijn om ze te masseren en het vocht op te vangen met een doekje, zorgde bij mij voor verlichting en heb sindsdien bijna nooit meer een lekkage.

@KKKK
goed op jezelf blijven letten dan maar! vervelend dat je van die klachten hebt waar je ook weinig mee kan behalve rustig aan doen..
Ik ben nu ruim weken :)

Terug
Bovenaan