Borst of flesvoeding

Ik ben begonnen met borst. Dit werkte niet omdat mijn tepels niet goed zijn dus heb ik gekolfde melk gegeven. Dit 2 weken gedaan en daarna overgestapt op kunstvoeding ivm ziekte/antibiotica waar de baby niet goed op reageerde. Als je borstvoeding lukt direct aan de borst zou ik daar zeker mee beginnen. De eerste week heb ik dat gedaan met hulp van een tepelhoedje en ik vond het zo'n bijzondere tijd. Dichter bij je baby kom je niet. Zo fijn om je kleintje zo dicht bij je te hebben en te zien genieten. Ook als ze dan klaar zijn met zo'n heerlijk melkmondje in slaap vallen. Dat is met een fles niet. Ik heb zoals gezegd het door omstandigheden maar 2weken gedaan maar toch 2 waardevolle weken. En waarom zou ik ermee beginnen. Je kunt altijd overstappen naar fles maar iedere dag die je borst hebt gedaan heb je gewonnen.. En als je dan besluit te stoppen heb je het wel meegemaakt en een keuze gemaakt op ervaring 

Bedankt voor de reacties en adviezen.
Ik heb vandaag de knoop definitief doorgehakt en gekozen voor borstvoeding, mocht het niet lukken of kunnen kan ik inderdaad alsnog overstappen. Ik ga het morgen ook doorgeven aan de VK want dat wou ze graag weten en noteren.

[quote quote=10220478]Er is een ook gratis mini borstvoedingscursus van Kiind, die vond ik ook fijn om te doen. Gewoon thuis, online.[/quote]Bedankt voor de tip ga het opzoeken en doornemen.

Terug
Bovenaan