hoi hoi
ik kan me helemaal voorstellen dat je een beetje kribbig word om alle ongevraagde maar vast wel goedbedoelde adviezen..
Zelf heb ik er voor gekozen om het wel te gaan proberen om borstvoeding te gaan geven, wel heb ik gezegd dat ik er naast wil gaan kolven, zodat ook mijn vriend eens de fles kan geven en natuurlijk de opa`s en de omà , tante, ooms etc...
Toen ik dat eenmaal had gezegd kreeg ik een heleboel commentaar want het was beter om alleen de borst te gaan geven, mijn vriend kon over een paar maanden ook het fruithapje gaan geven dus..
Nou het was onze beslissing en ik blijf er nog steeds bij.
En ik wil dat mijn vriend het ook meemaakt en waarom zou ik hem dan laten wachten?
Ik vind dat iedereen het voor zich moet weten.
Ik ga het proberen maar heb geen garantie dat het lukt, nou, ik ga me daar niet minder om voelen mocht het zo zijn, want ik heb het dan wel geprobeerd.
En als ze zeggen van ja de borst is beter ivm allergieen, kan best wezen maar mijn vriend heeft de borst ook lang gehad en die heeft behoorijk wat allergieen dus dat zegt ook niks.
Ik zou zeggen volg je eigen hart en het wil niks zeggen over je kwaliteiten als moeder, want iedereen wil toch het beste voor zijn kind!
Liefs Sarah 39w4d zwanger van 1e kindje