Borst voeding en kunst voeding gaan combineren?

Wat goed dat je borstvoeding geeft! Ik zou inderdaad niet te gauw opgeven... misschien inderdaad een afspraak maken met de lactatiekundige? Drink je genoeg? Dat kreeg ik de hele dag te horen, je moet goed drinken! Maar het moet je geen stress opleveren, daar hebben jullie beiden niks aan. Ik ben toch trots dat je vol blijft houden en proberen... ?Mijn dochter heeft de eerste 4 weken in het ziekenhuis gelegen en kreeg kv.  Ik ben blijven oefenen om te kolven om haar thuis de borst te kunnen geven. Ik had hele kleine beetjes. En dat werd er gewoon bij gedaan. Ze is opgevoed met eerst een zonde , toen de fles en toen de borst. Na 7 maanden liep het terug en ben af gaan bouwen. Toen had mijn dochter ook last van de stoelgang. Maar het fijne was ook dat ze gewoon stoelgang had. Met de bv bleef het soms 2 a 3 weken uit. Had soms het idee dat ze daar ook last van had, vooral van de gassen . Doe wat voor je goed voelt en vraag anders om advies... ?Succes  meid! 

Wauw 2 uur kolven is niet normaal en is pijnlijk. Mogelijk een andere kolf proberen of even een afspraak maken met een lactatiekundige, want dat moet sneller en beter kunnen hoor! Overigens hoor ik van veel meiden dat t heerlijk is om ochtend en avons bv te geven en de rest kv, dan heb je ook geen gedoe, maar als je wel bv wil blijven geven zou ik zeker even advies vragen over het kolven! Succes!

Vanmiddag rond 16.00 uur eerste keer kunst voeding gegeven. Hij dronk het goed op. Maar keek zo net wel even raar naar zijn poep luier haha. Heel anders dan ik gewend ben. Nu gaan we er langzaam naar toe werken om overdag kunst voeding te geven en s ochtends en s avonds borstvoeding. 

Toch nog even een vraag. borst voeding werdt (wordt nog steeds) gegeven op verzoek.. hoe zit nu met kunstvoeding? Ben natuurlijk aan het afbouwen zodat de kleine overdag fles voeding krijgt. Maar gaat dit dan ook op verzoek? Wanneer hij zich meld? 

Ik ben destijds inderdaad begonnen met op verzoek, gewoon als ze kwam een flesje gegeven in plaats van de borst. Toen ik eenmaal meerdere flesjes ging geven, veranderde het ritme vanzelf een beetje. Gaat het goed verder? Ik zag net nog je opmerking over de luier. Ik keek destijds ook raar inderdaad hahaha 

Zo doe ik het nu idd ook.Ga langzaam afbouwen, heb echt over productie qua melk. De kraamhulp zei toen in de kraamweek. Je kan wel pannenkoek bakken voor de hele straat hahaha. Maar tot nu toe gaat het heel goed gelukkig. Alleen gister avond/Vanacht 2 voedingen over geslagen dus vanmorgen stonden me borsten wel op knappen. Haha. 

Terug
Bovenaan