borsten die lekken

quote: femster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2009 08:58:00'));

hallo,
ik heb ook last van lekkende borsten ja, nou eigenlijk maar 1 borst die lekt, bij de andere borst heb ik nog niks gemerkt.. hadden jullie dat ook?? dat het begon met 1 borst?
bij mij is het trouwens vooral 's nachts...
groetjes femster

Hoi femster,

Bij mij was dat ook het geval, ik had toen echt zo iets van doet die ander het ook, hihi.
Omdat mijn voorkeur zij links is lag ik regelmatig zo en dan begon het te lekken bij de linkerborst. Toen ik een tijdje op mijn rechter zij ging liggen begon de rechterborst ook. Dus ze doen het alletwee, hihi. Nu maakt het ook niet meer uit hoe ik lig.

Grappig eigenlijk waar we het wel niet over hebben als zwangere.

Groetjes

Suzanne

Hihi, idd beetje vreemd onderwerp haha, mja, het is dus vrij normaal idd.
Ik had het ook voornamelijk eerst bij mijn rechterborst, want ik lig voornamelijk op mijn rechterzij.
Dus die ging het meest lekken en ook vooral 's avonds in bed. Pff nu blijf ik het bed verschonen, want heb steeds natte vlekjes in het laken zitten....mja, hoort erbij dus.

Groetjes Marissa (21wkn en 5dgn van nr.2)

Hoi dames,

hier nog eentje die lekkende borsten heeft. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Geklukkig hebben ze daar van die kompressen voor! Het is tioch niks om tijdens de vakantie de caravan uit te stappen met van die plekken in je pyjama!

Gr Els

Hoi,

Voelen toeschietreflexen een beetje als pijnscheutjes/ zeurende pijn  in je borst? (oh-oh?)

Ik was al bang dat er een borst nog eens een  groeispurt ging maken ('t voelt een beetje net als in het begin) maar ik zie niks groeien (fieuw). Hij was vorige week ook blauw/groenig toen ik de pijn begon, heeel raar gezicht.  Het is nu alleen nog  wat gevoelig/pijnlijk bij het topje, ik ben er vanavond per ongeluk mee tegen een tafelrandje gestoten, ik werd even warm en koud tegelijk .

En jawel hoor, een borst "doet het al"... Vanmorgen onder de douche stond ik aan borstvoeding geven te denken omdat ik net een verhaal had gelezen over iemand waarbij het echt niet lukte,  ik zat na te denken en te  dagdromen hoe het straks is als ik mijn kindje kan voeden, toen ging ik eens kijken hoe 't nu was met die ene borst/tepel  (wat betreft...eh...kleur) en jawel, er kwamen ineens piepkleine druppeltjes uit.
Voor ik er erg in had had ik al een klein kreetje gemaakt zo blij als ik was, wat mooi zeg. Ik vind het zo super en voel me zo vrouwelijk dat mijn lijf dat toch maar kan.

Ik heb wel eens gehoord dat denken aan je kindje of een foto bekijken van je kindje de melk doet toeschieten maar ik weet niet of dat ook zo werkt voor de bevalling, misschien kwam het dus omdat ik net aan mijn kindje voeden dacht maar misschien ook niet, misschien gebeurd het verder wel niet meer voorlopig, ach, we zien wel.

Terug
Bovenaan