Ik heb bij de oudste geen bv gegeven en deze krijgt het ook niet. Het is allemaal prachtig die bv, maar je moet er 200 % achter staan. Ik had er ook weerstand tegen. Daarnaast had ik al een keer drie maanden borstontsteking gehad aan beide kanten zonder dat ik een kindje had. Wat een hel was dat. 1 van mijn tepels is teruggetrokken dus dat is ook al een probleem. Maar mijn grootste motivatie om het nu niet te proberen is dat als ik het bij de oudste geprobeerd had, hij nu niet meer zou leven. Hij had een heel heftige infectie en daardoor zakte zijn glucose heel hard. Maar omdat ik flesvoeding gaf, had hij toch nog wat binnen gekregen en was zijn glucose niet nog verder gezakt ( en hij zat toen al op een gevaarlijk laag niveau) De kinderarts heeft bevestigd dat het maar goed was dat ik de fles gaf.
Dus in tegenstelling tot betty ben ik dolblij dat ik mijn kindje nooooooooooooiiiiiitttt geen bv heb gegeven.
Dus in tegenstelling tot betty ben ik dolblij dat ik mijn kindje nooooooooooooiiiiiitttt geen bv heb gegeven.