borsten

Idd wel n beetje vreemde vraag vind ik :)

Heb zelf ook nooit last gehad van lekkende borsten....Ben nu ruim 37 weken...
Wel eens gehad dat als je er in knijpt er een heeel klein beetje wit uit komt.
Het hoeft niets te betekenen voor je latere borstvoeding. Zou zeggen; wees blij dat je er geen last van had...ik vind dat ik al genoeg lek ;-)
 
Jeetje hoe verzinnen ze het; heb je al last van lekkende borsten, is mij nou echt nog nooit gevraagd, zou ik ook niet waarderen!
Ik ben nu zwanger van de 4e en heb in totaal meer dan 24mnd bv gegeven, ik heb hier nooit last van gehad, bij mij komt het pas direct na de bevalling, ook daarna als de bv eenmaal op gang is heb ik er geen last meer van, terwijl een vriendin van mij de hele bv periode gelekt heeft!
Ik ben er blij mee, kan er nu toch nergens mee naartoe,,haha
groetjes MJ
 
Ze lekker bij mij niet, maar als ik erin knijp dan komt er wel wat melk uit! Ben nu 27wk zwanger. Er denk dat er zo'n 10 weken wat uit komt. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Bij mijn eerste zwanerschap kwam mij vriennd erachter toen we aan het vrijen waren hahahahhahahahaaha hij schrok zich een hoedje hahaha moet er weer om lachen als ik eraan terug denk.

en als ze vragen of je borsten al lekken, zeg je gewoon "hoezo wil je misschien een slokje!!!" Is kijken hoe ze daar op reageren.
 
:) wij hadden een vriend in de vriendengroep die het wist te presteren om bloedserieus aan een stel te vragen wat echt amper twee weken terug een baby had gekregen, of ze alweer seks hadden...

Terwijl meneer zelf 30 is en nog bij zijn ouders woont. Het kan dus nog erger.
 
Hier ook geen lekkende borsten, of urineverlies of wat dan ook! Heerlijk! (maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Hoop alleen dat het uitblijft)
 
Terug
Bovenaan