Borsten?

Goedemorgen allemaal gister begonnen aan week 8 ( als het goed is) ik vind het nog steeds mega spannend omdat ik geen klachten heb afgezien dat ik erg moe ben....en de echo nog te lang duurt! Maar ik had even een vraagje geen idee of het kan maar ik merk dat mijn bh's nu al minder goed passen is dat normaal bij 8 weken? Heeft iemand van jullie dit ook? ....op naar een nieuwe week allemaal met hopelijk veel blije berichten en goede echo's!

hoi hoi

ik had na 6 weken al een cupmaat groter meteen een meegroeibeha gekocht van het merk Anita, te koop bij de betere lingeriewinkel!!

hopelijk heb je er wat aan.

Hey! Ja, heel herkenbaar. Af en toe ontzettend pijnlijkeborsten. M'n eigen bh's pas ik al vanaf 6 wkn niet meer en dus een cupmaat groter gekocht. Maar volgens mij is ook dat nog niet voldoende... Ben nu 8+4 wkn en mijn borsten zijn nog steeds ontzettend gevoelig en vol. Op m'n buik slapen is ook geen succes aangezien mijn borsten aan het einde van de dag helemaal erg pijnlijk zijn.

Hey hey,
nou hier ook al wel te merken hoor,
Laatst nieuwe bh's gekocht maar 1 daarvan begint al wat kraper te zitten, Toevallig zei ik dat gisteren tegen mijn man haha

Terug
Bovenaan