Borsten?

Ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap en nu niet. Ik ben nu anderhalve week geleden gestopt met borstvoeding omdat het niet meer ging :(
Ik ben allang blij dat mijn borsten nu weer een beetje normaal uit beginnen te zien en steviger worden. Dat cupmaatje meer komt wel weer als ik nummer 2 borstvoeding ga geven... al is het maar voor de eerste paar weken.

Ja, heb ik ook. Een van de 1e signalen dat ik toch echt zwanger ben, haha. Was bij de 1e ook zo. Na de borstvoeding van onze dochter, was er niet meer veel van over. Nu kan ik de bh's van voor mijn 1e zwangerschap weer aan, al beginnen deze ook krapjes te worden.

Bij mij doen mijn borsten al pijn vanaf week 4 en zijn ze gegroeid, ik ben ook een cupmaat gegroeid. Vooral 's avonds zijn ze erg gevoelig en ik kan er dan ook niet op slapen.

Hier ook al meer als een cup groter niet teveel bij na denken heb je er ook niet zoveel last van.
Moet ik wel zeggen dat ik bij de eerste zwangerschap meer last dan hoefde je er maar naar te wijzen haha, nu niet zo gelukkig.

Liefs yvet

Terug
Bovenaan