Borsten

Help me bh's passen echt niet meer..
Ik word helemaal gek van me borsten ze zijn gevoelig soms echt pijnlijk en ze zijn zo gegroeid dat het lijk als of ik een plof kip in me bh heb..

Bij mijn zoon was ik ruim 2cups gegroeid maar de groei begon pas na 10weken en nu ben ik bijna 7 weken en ze groeien nu al uit propositie..
Het erge is nog omdat ik een kleine cup normaal heb valt dit enorm op..

hihi hier net zo van een kleine b cupje nu ineens na een c cup! draag op dit moment alleen maar wijde kleren om het nog ff verborgen te houden. we weten nog niet wanneer we het iedereen willen laten weten

Hier ook last van. Me vriend maakt er grapjes over en me moeder viel het ook al op. Had net weer wat kleinere borsten, geef pas 2 maanden geen borstvoeding meer, nu worden ze weer groot. En ze waren al niet klein van zichzelf. Vind het ook irritant! Als ze nu al zo groot zijn, hoe groot worden ze dan nog?!

Breek even in van het september forum. Ben in juli 2012 bevallen van de eerste. Had voor de zwangerschap cup E, is G geworden. Zit nu op F, maar heb nog 20 weken te gaan, dus zal wel weer G worden.
Voor degenen die graag wat grotere borsten wilden: geniet ervan, ze worden vanzelf weer minder gevoelig :)
Voor degenen die niet zo blij zijn met de groei: Nog even volhouden, als je geen borstvoeding geeft, heb je kans dat ze na de bevalling vrij snel weer wat kleiner worden (maar soms blijven ze ook wat groter).
Als jullie toevallig nog een fijne bh zoeken, kun je eens kijken naar de comfortisse bra van Tommy Teleshopping. Niet iedereen vindt ze fijn, maar ik vind ze super! Geven ook zeker voldoende steun, ook voor grotere cupmaten dus :)

ik ben wel blij met de grotere borsten voel me er toch vrouwelijk door maar de pijn/gevoeligheid is niet fijn en het verbergen word moeilijk..
ik heb bij mij zoon 10 maand bv gegeven en door overproductie vanaf dag 1 waren ze enorm en had ik altijd stuwing behalve net na het voeden dus gevoeligheid/pijn word niet altijd minder of gaat weg.. de pijn in me borsten ging pas na me operatie weg omdat ik een cyste bleek te hebben van 3cm groot een ingekapselde borstontsteking ben hier nooit ziek van geweest..

Terug
Bovenaan