Dat lijkt me heel vervelend, als ze zo gevoelig blijven! Ik had ook overproductie. Zowel de vriezer thuis als in het ziekenhuis lag vol met wat ik kolfde toen de kleine daar lag. Kreeg het op een gegeven moment terug mee naar huis, omdat ze geen ruimte meer hadden voor de voeding van andere kindjes haha. Maar nooit stuwing gehad gelukkig. Mijn "ventieltjes" stonden altijd open, dus het liep er gewoon uit als het te veel werd. Heb heel wat zoogkompressen gebruikt :s Moest ze elke 2 tot 3 uur vervangen, want dan waren ze doorweekt en werd mijn shirt alsnog nat. Ook vaak het bed midden in de nacht staan verschonen, omdat ik had liggen lekken xP
Lijkt me inderdaad erg pijnlijk om een cyste in je borst te hebben. Vreemd dat je niet ziek bent geweest van de borstontsteking, schijn je flink koorts van te kunnen krijgen. Zelf geen ervaring mee gelukkig.
Lijkt me inderdaad erg pijnlijk om een cyste in je borst te hebben. Vreemd dat je niet ziek bent geweest van de borstontsteking, schijn je flink koorts van te kunnen krijgen. Zelf geen ervaring mee gelukkig.