borstkanker

hallo dames,
ik moet even dit kwijt, het heeft niets met zwangerschap te maken, maar heb gisteren te horen gekregen dat mijn beste vriendin waarschijnlijk borstkanker heeft.
ze heeft al zeker een jaar last van stekende borsten continu en blaasontsteking.
nu had ze eerst het idee dat ze zwanger zou zijn, ivm het steken in borsten en veel plassen.
ik ben radeloos hoe kan ik haar helpen, ik weet ik kan haar niet helpen alleen nog maar voor haar zijn.
ik vraag me steeds af waarom waarom
ze is pas 24
ik weet niet meer wat ik moet zeggen tegen haar.
bedankt dames dat ik dit even kwijt kan.

Ben er helemaal stil van, weet niets te zeggen behalve heeeel veeel sterkte. Inderdaad, je kan er alleen maar voor haar zijn, haar laten huilen en samen praten. Een knuffel en en kus zegt meer dan woorden op dit moment.

Sterkte

Liefs, Vanessa

Lieve Jolanda,

Ik krijg gewoon kippevel over mijn lichaam als je berichtje lees.....
Bah.....dit is gewoon niet leuk.
Mijn zusje heeft het ook 2x gehad. 1e keer toen ze 15 was, 2e keer toen ze 17 was. Wat ik toen voor mijn zusje heb gedaan is er altijd voor haar zijn. Een luisterend oor, een arm om haar heen en als ze zin had om een potje te janken deed ik dat gewoon mee....Ik nam haar ook regelmatig gewoon lekker mee weg, ff ergens lunchen of een dagje shoppen. Na de operaties had ze bijna nergens zin in, maar dan ff een bakkie thee doen, een kaartje en sms en weer die knuffel deden haar erg goed. Mijn zusje is er gelukkig weer bovenop gekomen en is nu een mooie meid van 19 jaar, die mij nu ook weer steeds door moeilijke tijden heen sleept.
Jolanda, Ik ga voor je vriendin duimen...

Liefs en een knuffel Flower

Hi Jolanda,
Kweet ook ff niet wat ik zeggen moet.
Sluit me aan bij het bovenstaande (niet dat van anoniem natuurlijk maar die negeren we maar gewoon)

Luister naar haar en wees er voor haar.
Meer kan je helaas niet doen.

Veel sterkte voor jou en je vriendin gewenst.

XX
Bieb

GDVD Sorry dat ik even scheld....
Maar Jolanda trek aub niets aan van die idiote Anoniem.
Als jij je verhaal aan ons kwijt wil moet je dat zeker doen......
ANONIEM, als jij nou eens ff opsodemieterd.

Jolanda, Je weet wij zijn er altijd een luisterend oor voor je!!!

Liefs Flower

Wat een vreselijk nieuws zeg. Ik vind het juist heel goed dat je dit bericht op het forum zet want we delen immers niet alleen maar zwanger worden verhalen met elkaar.
Je kunt er "alleen" maar voor haar zijn en dat is voor haar al een hele steun. Sterkte, het zal ook voor jou zwaar zijn om dit van dichtbij mee te maken. Als je iemand nodig hebt dan weet je ons te vinden op het forum!

Onvoorstelbaar!!!!!!!!!
Hoe is het mogelijk! Wat is het toch oneerlijk allemaal!
Als ik zo terug lees schrijf je 'waarschijnlijk', Wanneer krijgt ze de 'definitieve' uitslag? dan stort je wereldje toch even inelkaar zeg!
Heel veel sterkte! Je kunt waarschijnlijk heel weinig voor haar doen als er voor haar zijn, dat is natuurlijk al een enorme steun!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan