borstkanker

hallo meiden,
wat een lieve berichtjes van jullie dat doet me echt goed.
ik hoop alleen dat ik de kracht kan vinden om haar er doorheen te slepen.
ze is ontroostbaar, ze krijgt volgende week de uitslag "dat zeggen ze tenminste" ze haalt echt van alles in haar hoofd, ze zegt letterlijk: wat als ik nu een borst of allebei moet laten afzetten dan ben ik toch geen vrouw meer. en dan probeer ik haar een beetje aan het lachen te maken door een opmerking te plaatsen, joh dan kan je in iedergeval de grote zelf nog uitkiezen. dan moet ze wel even lachen, en dan vergeet ze even het verdriet.
maar dan slaat ze ineens helemaal om en heeft het idee dat het allemaal geen zin meer heeft.
het is hart verscheurend als je haar zo ziet zitten. zo lief meisje, staat altijd voor iedereen klaar ook voor mij! ze heeft mij ook zo vaak geholpen, ik snap gewoon niet dat het leven zo oneerlijk is.
dit doet je beseffen dat zwangerworden niet het aller belangrijkste is op deze wereld.
ik laat jullie het weten zodra ik meer weet.
dit lucht echt op dat ik dit met jullie kan delen.
heeeeel erg bedankt lieve meiden!!
veel liefs jolanda

hallo jolanda trek je er niks van aan he ik wou dat ik wist waar ik dit kon melden he om diegene eraf te knikkeren het is niet leuk maar ik ga rond zoeken waar ik een mailtje heen kan sturen want ik vind het nu wel erg ver gaan sterkte verder me je vriendin

wanda

Hai Jolanda,

Tuurlijk kan je dit verhaal hier kwijt. Misschien dat er ook vrouwen zijn die alerter worden op hun lichaam zodat ze er vroeg bij zijn.
Heel veel sterkte voor jullie beiden.
xMije

Jolanda,
Vertel je verhaal, dat is juist goed. Probeer zelf zoveel mogelijk te praten over wat dit allemaal met jou doet. Hoe meer steun jij krijgt van anderen om hiermee om te gaan hoe meer steun jij aan je vriendin kunt geven! Dit is ontzettend moeilijk maar je kan het!!!
Heel veel sterkte...
Mel

Terug
Bovenaan