Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben opzoek naar een electrische borstkolf nu wordt mij de medela borstkolf aangeraden. Maar die zijn best wel prijzig is er een borstkolf die net zo goed is en wat minder prijzig.
Via marktplaats even kijken, staan best veel medelas op. Ik heb mijn eigen net afgelopen week verkocht voor 70 euro, terwijl ik nieuw met accessoires erbij 130 heb betaald.
Je kunt ook kijken voor een tweedehands kolf. Liefst koop je dan wel een gesloten systeem. De meeste medela's (behalve de flex) zijn open. Hier lees je wat een open en gesloten systeem is en waarom je liever geen open systeem tweedehands koopt: https://moedermelknetwerk.nl/kolfwijzer/tweedehands-kolf-open-en-gesloten-systeem
Ik heb de swing maxi flex van Medela. Inderdaad een behoorlijke uitgave. Maar het wel dubbel en dwars waard vind ik. Fijne electrische kolf waarmee je dubbel kolft. En inderdaad zoals iemand suggereerde is dit een gesloten systeem wat je ook via Marktplaats kunt aanschaffen. De diverse onderdelen zijn ook opnieuw te bestellen. Ook een fijne gedachte qua hygiëne.
Ik hoor heel veel vrouwen over het kolfconsulten. Dan krijg je voorlichting van een lactatiekundige over welke het beste bij je past.
Kwam er pas achter dat dit mogelijk was toen ik al een kolf had maar anders had ik dit zeker gedaan.