borstkolf

Hoi!

Ik gebruik ook de borstkolf van Medela Mini Electric en ben er ook tevreden over! En flink goedkoper als Avent. Ik heb 79 euro betaald en er nog losse flesjes bijgenomen en die waren 3 voor 6 euro zoveel.

groetjes, Karin

Hoi Hoi,

Ik gebruik de handkolf van avent. Mijn zoontje is nu 4 en een halve maand en ik kolf al vanaf de 5 weken iedere voeding al af. In het begin was het wel even wennen, maar nu ben ik in 10 minuten klaar en heb ik 2 bekers van 180 afgekolfd. En inderdaad als de borst eenmaal toestroomt hoef je niet meer zoveel te pompen.
En ik vind het makkelijk dat ik er eentje zonder stroom heb, want dan kan ik overal afkolven en ben ik niet afhankelijk van een stopcontact.

groetjes aafje

De Medela Mini Electric kan op stroom maar ook op batterijen!

Pien en Miep,

bij ons is de huur ook per dag, maar na 5 weken heb je 't "maximum" bereikt en houdt de meter op met tellen, en mag je hem tot 3 maanden verder gratis blijven gebruiken. Daarna begint er een nieuw, maar veel lager tarief. Ik heb niet alle bedragen meer paraat maar het is hier niet zo'n hoge dagprijs als jij aangeeft. Wel moet je zelf nog de bijbehorende dingen aanschaffen als flesjes etc, aangezien het niet zo fris is om die steeds opnieuw te gebruiken.

Suc6!

De prijs die ik noemde was van een ander appraat maar ook van medela.

En mij heeft destijds het geluid me nooit gestoord. Inderdaad liever electrisch dan kramp.

Volgens mij heb je voldoende reacties!!

In ieder geval heb ik bij beide kids de ISIS van Avent gebruikt, nooit kramp gehad in mijn vingers, want komt de melk eenmaal, dan hoef je nog amper te pompen, en ik moet hier afkolven op het damestoilet op mijn werk, dus vond het fijn dat kolven geen lawaai maakt. Helemaal niets. Het ging altijd heel snel, in 15 minuten klaar (beide bortsen)!

Mijn eerste heb ik tot 7 maanden kunnen voeden dankzij het afkolfsysteem, ook al werk ik full time! Dus, mijn keus: Avent.

Succes met kiezen.

Saski

In ieder geval heb ik bij beide kids de ISIS van Avent gebruikt, nooit kramp gehad in mijn vingers, want komt de melk eenmaal, dan hoef je nog amper te pompen, en ik moet hier afkolven op het damestoilet op mijn werk, dus vond het fijn dat kolven geen lawaai maakt. Helemaal niets. Het ging altijd heel snel, in 15 minuten klaar (beide bortsen)!

Mijn eerste heb ik tot 7 maanden kunnen voeden dankzij het afkolfsysteem, ook al werk ik full time! Dus, mijn keus: Avent.

Succes met kiezen.

Saski

Succes met kiezen.

Saski

Terug
Bovenaan