Borstontsteking

Wat vervelend zeg!

Toen ik stopte met de borstvoeding heb ik juist koude kompressen in mijn bh gehad. Had echt meloenen zo groot en spanning erop niet normaal.
Maar die koude dingen hielpen echt. Ik had gewoon maandverbandjes nat gemaakt in een boterhammenzakje en dan in de vriezer. Daarna in een hydrofiel washandje in mijn bh.
Hoop dat het bij jou ook een beetje helpt als je dat niet al geprobeerd hebt?

Beterschap ermee!

Liefs Kim

Hey Daan,

Het gaat al iets beter pijn wordt minder, maar voel me altijd zo akelig de eerste dagen van z'n kuur. En hij duurt maar 2 weken hoor :-( Hoop echt dat dit nu de laatste keer is.

Liefs.....

Jeetje een kuur van twee weken is wel heftig zeg!
Heb zelf nooit een borstontsteking gehad maar er wel een paar keer tegenaan gezeten en dat deed al erg veel pijn, laat staan wat jij nou moet voelen.
Hoe is het nu verder met je borsten dan?
Nog steeds dat ze vol zitten? Of is de voeding nu echt op/weg?
Hoop voor je dat de pijn snel weg is en dat dit echt de laatste keer was.
Heb je bij Thijs ook last van borstontstekingen gehad?

Liefs Daan

Ja en dit is al de 4de kuur sinds dat ik thuis ben gekomen uit ziekenhuis met Sophie.

Denk dat de bv nu wel een eind weg/op is. Heb geen stuwing en de harde plekken worden ook steeds minder dus gaat denk ik de goede kant op. Ben alleen een beetje akelig van de medicijnen hoofdpijn en darmen zijn van slag. Dat is wat minder.

Bij Thijs heb ik geen bv gegeven omdat ik toen helemaal niet zag zitten. De eerste dagen wel heel veel stuwing gehad maar is geen ontsteking geworden toen. Heb nu gewoon flinke pech denk ik.

Terug
Bovenaan