<p style="text-align: left;">Hoi hoi, zouden jullie met mij mee willen denken? Ik ben nu 22 weken zwanger. Ik stond eigenlijk altijd wat negatief tegenover borstvoeding maar heb nu toch wel zoiets dat ik het wil gaan proberen.</p><p>Echter zijn er nog wel een aantal dingen, zoals de ervaring uit de omgeving dat een baby elk uur wel dronken, s nachts ook heel vaak komt, terwijl de kinderen vroeger eigenlijk altijd al heel snel door sliepen omdat ze simpelweg s nachts geen voeding kregen. Ik begreep dat ze ook 1x per dag 6 uur geen voeding nodig hebben.</p><p>Al met al zit ik er nu aan te denken om voeden aan de borst en kolven af te wisselen, dus bijv om en om aan de borst en andere keer fles, dan bijv laatste avond voeding fles zodat je weet dat de baby genoeg op heeft en dus leert dat het s nachts geen voeding nodig heeft. Snappen jullie wat ik bedoel?</p><p>Ook vind ik het belangrijk dat vader ook gewoon een fles kan geven. </p><p>Maar nu vroeg ik me af of het in de praktijk ook haalbaar is?? Ik snap dat het eerst op gang moet komen dus wellicht niet de eerste 2 a 3 dagen, maar zou je daarna kunnen gaan kolven?</p><p>Hebben meer mensen een combinatie gedaan die ervaringen willen delen of tips hebben?</p><p>Alvast bedankt! </p>