Hoi, onze zoon hapte vanaf het begin af aan ook niet goed aan. In het ziekenhuis toen al direct begonnen met een tepelhoedje, dat werkte goed. Tussendoor iedere keer weer geprobeerd om hem normaal te borst te geven, maar dan liet hij ook erg snel los. Bij hem bleek ook het tongriempje te kort te zijn, die hebben ze toen in het ziekenhuis nog doorgeknipt (echt een fluitje van een cent). Daarna nog een circa 2 weken met een tepelhoedje de borst gegeven, totdat meneer op een gegeven moment echt flinke honger had en ik zo snel het hoedje niet kon vinden. Zonder hoedje aangelegt, was even wennen een paar happen en sindsdien is hij toen direct van de borst gaan drinken.
Op het moment dat ik weer ben gaan werken, werd ook mijn melkproductie minder. Heb toen ook nog tot hij 9 maand was een combi van moedermelk en kunstmelk gedaan. Dat ging prima, hij accepteerd gelukkig allebei.
Ik denk inderdaad dat je voor jezelf een ritme moet vinden wat jij prettig. Iedere borstvoeding die je kindje krijgt is mooi meegenomen, maar er zijn ook veel kindjes gezond groot geworden op kunstvoeding. Veel succes!
Op het moment dat ik weer ben gaan werken, werd ook mijn melkproductie minder. Heb toen ook nog tot hij 9 maand was een combi van moedermelk en kunstmelk gedaan. Dat ging prima, hij accepteerd gelukkig allebei.
Ik denk inderdaad dat je voor jezelf een ritme moet vinden wat jij prettig. Iedere borstvoeding die je kindje krijgt is mooi meegenomen, maar er zijn ook veel kindjes gezond groot geworden op kunstvoeding. Veel succes!