Borstvoeding en covid vaccinatie informatie

Voor mij ook reden om in elk geval nog niet te stoppen met borstvoeding, maar mijn zoontje is ook pas 15 maanden en ik hoop nog minstens 9 maanden vol te houden om het advies van het WHO na te volgen. 
Overigens, mijn man hoeft ook nog maar 1 prik te krijgen omdat hij twee keer corona gehad heeft. Toch adviseren ze voor mensen die het doorgemaakt hebben om nog een vaccin te halen, ik neem aan dat dat de kans op herhaling toch kleiner maakt dan. Wat dat betreft lijkt het me ook geen kwaad kunnen als je kindje op die manier ook nog een keer in aanraking komt met antistoffen, als dat voor volwassenen ook beter is als het in twee keer gebeurd. De lange termijn gevolgen zullen we nog erg lang op moeten wachten, en voor die tijd gaan we er denk ik allemaal mentaal aan onderdoor als het virus teveel kans krijgt om te blijven muteren en de samenleving vaker of langer op slot zal moeten. Ik denk dat de lange termijngevolgen daarvan groter zouden zijn voor mijn kindje, maar dat is een persoonlijke inschatting. 
 
Terug
Bovenaan