hoi dees,
ik brgijp precies wat je bedoelt, het is moeilijk.
van mij zul je geen kritiek horen want ben zelf ook een roker.
ben net als suuz ook 2 weken voor de bevalling gestopt met roken, erg moeilijk.
en heb toen ook een paar weken niet gerookt na de bevalling toen gaf ik borstvoeding.
maar toen begon de voeding steeds verder terug te lopen, ik heb een borstontsteking gehad toen Alana 4 dagen oud was, lag toen met bijna 41 graden koorts in het ziekenhuis. toen werd het al minder de borstvoeding.
en die ging steeds verder omlaag, alana moest bijgevoerd worden. uiteindelijk ben ik naar fles voeding gegaan.ik kon de stoppoging niet meer volhouden. nu roken ik en mijn vriend wel maar niet binnen.
we gaan altijd naar butien ook al regent het.
trouwens als jet regent kunnen we onder een afdakje staan.
nu is het een momentje voor mezelf. als we alana een fles geven of gewoon vast houden dan wassen we onze handen, doen een ander truitje aan, ( zit ook in je kleren die rook) en poets snel ff de tanden. tot nu toe gaat dat erg goed.
ook kom ik niet in rokerige ruimtes met de kleine en als ik ga wandelen dan zou ik me schuldig voelen met een sigaret dat ik dat dus niet doe. een moeder met sigaret achter de kinderwagen, mij niet gezien, dat kan ik niet maken.
ik heb meerdere pogingen gedaan om te stoppen en het is gewoon echt niet gelukt.
binnenkort komt er een sigaret op de markt die geen nicotine heeft en gewoon gezond is dus maar wel de juiste behoefte geeft aan een roker.
nog even wachten en we kunnen daar op over stappen.
en tot die tijd zorgen we dat alana geen last krijgt van het roken.
groetjes Miranda m.v. Alana 19-02-07