Borstvoeding en flesvoeding

Ja, ik heb 6 maanden gekolfd en ben op den duur half om half gaan doen. Werkte heel goed. Mijn moederhart zei wat anders, maar het was het beste. Denk vooral ook aan jezelf!! Jij hebt je energie ook nodig voor dat minimensje en dan kan je beter half bv en half kV geven, dan geen energie meer hebben.

Nee loopt niet meteen terug. Heel soms zou je een keer extra moeten kolven, paar dagen achter elkaar weer meer en dan is het weer goed. Vraag anders advies aan een lactatiekundige! X

Mijn zoontje is nu 7 weken en ik kolf ook omdat hij niet super uit mijn borst drinkt. Hij krijgt 6 voedingen op een dag en daarvan zijn 4 bv en 2 kv en de 2 kv geef ik als laatste voeding en in de nacht. Nachts kolf ik niet vandaar deze voedingen zo. Voordat ik naar bed ga tussen 22/23u kolf ik en dan ochtends rond 9u weer want dan ben ik klaar met de kleine en me dochtertje van 4. Dit gaat gewoon goed en heb niet dat me bv minder word. 

Bedankt voor jullie reacties!!
Vandaag op het CB het advies gekregen om deels nutrilon forte te gaan geven. Straks de eerste voeding. Ben benieuwd of hij er goed op reageert en dat ik straks iets meer adem heb wat betreft het kolven. En hopelijk loopt mijn productie niet terug!

Terug
Bovenaan